Atlas Fallen z ostatnimi detalami. Długość zabawy, tryby graficzne na konsolach i kooperacja graczy

Gry
937V
Atlas Fallen
Bartosz Dawidowski | 21.04.2023, 09:31

Atlas Fallen miało trafić do dystrybucji już w maju, Deck13 postanowiło dać sobie trochę więcej czasu przed premierą, która odbędzie się kilka miesięcy później. Zespół zapewnia, że zamierza dobrze wykorzystać ten okres.

Obecnie ekipa Deck13 dopieszcza różne aspekty Atlas Fallen, tak by wprowadzić tytuł na rynek w jak najlepszym, wolnym od bugów stanie. Zespół zajmuje się też akcją marketingową, udzielając wywiadów.

Dalsza część tekstu pod wideo

W rozmowie z Wccftech reżyser Atlas Fallen Jan Klose zdradził, ile czasu spędzimy przy Kampanii w tytule. Okazuje się, że możemy się szykować na ok. 20-25 godzin zabawy. Osoby, które będą jednak chciały odwiedzić każdy zakątek świata spędzą z Atlas Fallen "znacznie więcej czasu".

"Normalne przejście gry zajmuje ok. 20-25 godzin, w zależności od stylu rozgrywki. Jeśli ktoś będzie chciał zwiedzić każdy zakątek świata i powalczyć z każdym minibossem, to zajmie mu to znacznie więcej czasu. Głównym czynnikiem jest tutaj to, jak wielkim odkrywcą jesteś i jak chętnie podejmujesz się wszystkich wyzwań w grach" - wyjaśnił Jan Klose z Deck13.

Studio wyjaśniło też, jak działać będzie tryb kooperacji. Osoba przyłączająca się do otwartej sesji będzie mogła robić w Atlas Fallen wszystkie rzeczy, które może wykonywać zapraszający nas "gospodarz" (w tym walczyć z bossami czy zaliczać misje). Postępy i łupy są dzielone między graczami w kooperacji. Nawet w cutscenkach zobaczymy osobę, z którą współpracujemy. Poziom wyzwania i częstotliwość pojawiania się wrogów będzie zmieniać się w zależności od tego czy bawimy się w singli, czy w coopie.

Autorzy zapewnili też w wywiadzie, że chcieliby, aby Atlas Fallen stało się silną marką, która otrzyma sequele. Ekipa zapewni nam na konsolach przynajmniej dwa tryby graficzne: jakości (z priorytetem rozdzielczości i detali) oraz wydajności (z priorytetem 60 fps). Deck13 ustala jeszcze obecnie finalną konfigurację wizualną gry na poszczególnych platformach.

Przypominam, że data premiery gry została ostatnio przesunięta na późniejszy termin.

Źródło: https://wccftech.com/atlas-fallen-qa-deck13-on-length-genre-switch-and-the-delay/

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper