PS5 z ciekawą promocją w Polsce. Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę

PlayStation Polska zachęca graczy do PlayStation 5 i rodzimy oddział Sony przygotował nową reklamę. Tym razem do współpracy zaangażowano Tomasza Zubilewicza, który ma okazję prezentować pogodę z dwóch przygód zespołów PlayStation.
Polski dziennikarz, który podczas swojej kariery był prezenterem pogody w TVN, TVN24 i TTV, został wykorzystany przez PlayStation Polska do nowej kampanii promocyjnej PlayStation 5. Tomasz Zubilewicz wcielił się w prezentera pogody, którego zadaniem jest przedstawienie aury w nietypowych okolicznościach pogody.
PlayStation promuje PS5, ponieważ konsola od początku 2023 roku jest szeroko dostępna i gracze mogą znacznie łatwiej kupić sprzęt. Firma na targach CES potwierdziła sprzedaż 30 mln egzemplarzy urządzenia i jednocześnie zapowiedziała nowe dostawy. Jednocześnie ruszyła akcja „Live from PS5”, czego najlepszym przykładem jest poniższy materiał.




Tomasz Zubilewicz prowadzi specjalną relację z miejsc „dotkniętych zwiększoną aktywnością PS5”. Korporacja promuje swoje zeszłoroczne hity – God of War Ragnarok oraz Horizon Forbidden West.
Warto pamiętać, że Sony rozpoczęło już konkretną promocję Horizon Forbidden West: Burning Shores i w tym tygodniu poznaliśmy cenę dodatku oraz deweloperzy potwierdzili ważne szczegóły nowej opowieści.