Street Fighter 6 nie powtórzy błędu Street Fighter V. Twórcy zadbali o odpowiednią zawartość

Gry
697V
Street Fighter 6
Wojciech Gruszczyk | 09.01.2023, 20:19

Od premiery Street Fighter V minęło kilka lat, jednak Capcom doskonale zdaje sobie sprawę, że produkcja w dniu debiutu nie oferowała odpowiedniej zawartości. To właśnie z tego powodu deweloperzy rozwijając Street Fighter 6 zadbali o zróżnicowane tryby.

Street Fighter zadebiutował na ryneku w 2016 roku i tytuł zebrał oceny na poziomie 77%, jednak wśród opinii z tamtego czasu znajdziecie mnóstwo bardzo negatywnych recenzji, w których dziennikarze podkreślali jedno – gra nie zaoferowała żadnej zawartości dla singlistów. Według niektórych graczy Capcom wrzucił na rynek betę tytułu bez oczekiwanych wariantów i dopiero w kolejnych miesiącach zaczął rozbudowywać pozycję.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kazuhiro Tsuchiya, producent Street Fightera, poruszył ten temat w rozmowie z Game Informerem i podczas wywiadu potwierdził, że tym razem deweloperzy nie musieli pójść na żadne kompromisy – najwidoczniej Capcom tym razem zapewnił zespołowi odpowiedni czas na realizację gry:

„Bardzo rzadko zdarza się, że gry dochodzą do skutku, gdy są w stanie dostarczyć wszystko, do czego dążył zespół. Zawsze jest jakiś kompromis, na który trzeba było pójść lub pomysły, które musiały zostać odrzucone z powodu budżetu, harmonogramu, problemów z zasobami. Jednak tym razem, jeśli chodzi o podstawowe rzeczy, które Nakayama-san chciał osiągnąć w swoim wymarzonym projekcie, wydaje się, że w przypadku tego tytułu nie musieliśmy iść na żadne ustępstwa czy kompromisy”.

Capcom przeprowadził dwie fazy testów beta, po których Street Fighter 6 zebrał masę pochwał, ale musimy pamiętać, że dotychczas firma prezentowała wyłącznie zawartość sieciową. Studio obiecuje między innymi fabularny tryb dla singlistów, ale nadal czekamy na większy pokaz tej zawartości.

Źródło: Wccftech

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper