The Flash zostanie zaprezentowany na Super Bowl. Warner Bros. po 17 latach wraca na imprezę

Finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League zostanie upiększony o zwiastun „The Flash”. Warner Bros. przez lata nie prezentowało swoich produkcji na tym wydarzeniu, ale najwidoczniej historia z Ezrą Millerem wcielającym się w tytułowego bohatera potrzebuje odpowiedniej reklamy.
12 lutego odbędzie się Super Bowl LVII, podczas którego ponownie będziemy świadkami prezentacji najnowszych filmów i seriali zmierzających w następnych miesiącach na rynek. Podczas wydarzenia nie zabraknie „The Flash”, co jest naprawdę interesującym ruchem ze strony Warner Bros.
17 lutego będziemy świadkami premiery „Ant-Man i Osa: Kwantomania”, więc najwidoczniej producent „The Flash” chce mieć pewność, że widzowie nie będą myśleć wyłącznie o widowisku z Marvel Cinematic Universe.




Na „The Flash” zainteresowani muszą zaczekać do 16 czerwca, ale historia inspirowana wyjątkowym komiksem „Flashpoint” na pewno będzie cieszyć się wielkim zainteresowaniem. W tej opowieści Flash podróżuje po różnych uniwersach, gdzie między innymi spotyka różne wersje swojej postaci. Na ekranie filmu pojawi się także Michael Keaton, który wcieli się w Batmana. Według przecieków z zakończenia filmu wycięto cameo Supermana – widzowie mieli zobaczyć scenę z Henrym Cavillem, ale jak wiadomo aktor nie powróci do roli w DC.