Overwatch 2 z poprawionym balansem postaci? Blizzard chce dać "więcej frajdy" z grania postaciami wsparcia

Gry
791V
Overwatch 2
Kajetan Węsierski | 19.11.2022, 10:30

Overwatch 2 okazał się dla Blizzarda strzałem w dziesiątkę - mała rewolucja ich sprawdzonej gry przyniosła bardzo pozytywne skutki, których najlepszym dowodem jest liczba graczy na serwerach oraz fakt, iż o samej marce znów jest niezwykle głośno. A twórcy nie zamierzają tego nie wykorzystać i nieustannie zasypują graczy nowymi możliwościami, ciekawymi trybami i wieloma wydarzeniami, dzięki którym fani cały czas przesiadują na serwerach, rozwijając swoje bojowe zdolności.

Jednym z zarzutów, który często się pojawia, jest oczywiście balans. I choć odnosi się to do lwiej części gier FPS, to w tym przypadku głosy graczy są bardzo dobrze słyszalne. Deweloperzy zdają sobie z tego sprawę i choć niespecjalnie zamierzają wpływać na samych bohaterów, to wygląda na to, iż dojdzie do prac, które sprawią, że różnice klas (tank, atakujący i wsparcie) będą nieco inne, niż miało to miejsce do tej pory - głównie przez wzgląd na supporty:

Dalsza część tekstu pod wideo

Wiele z tych pomysłów koncentruje się na roli wsparcia i na tym, jak możemy sprawić, że gra [tymi bohaterami - przyp. red.] będzie przyjemniejsza i bardziej satysfakcjonująca. Omawiamy możliwe przeróbki postaci wsparcia, aktualizację systemu gry, a nawet kilka zmian obejmujących wszystkie role, aby poprawić jakość grania supportami.

Cóż, jakby nie spojrzeć, brzmi to naprawdę obiecująco. I choć jestem jedną z tych osób, które naprawdę dobrze czują się, korzystając na przykład z Zenyatty, to jestem ciekaw, w którym kierunku pójdą zmiany i w jaki sposób wpłyną na ogólne postrzeganie supportów. Faktem jest bowiem, że ich znalezienie jest najtrudniejsze - a dowodzi tego najkrótszy czas oczekiwania przy zapewnieniu wejścia w tę rolę jeszcze przed startem meczu.

Źródło: Gaming Bolt

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper