Zwiastun The Last of Us został kapitalnie przyjęty. HBO ma w garści niezwykle wyczekiwany serial

Filmy/seriale
1190V
Serial The Last of Us
Iza Łęcka | 27.09.2022, 12:56

HBO i Sony wspólnie pracują nad bardzo oczekiwaną produkcją – już zapowiedź podzielonych na odcinki przygód Ellie i Joela wywołała spore poruszenie wśród spragnionych wszelkich doniesień widzów i fanów IP. Udostępniony wczoraj trailer szybko zdobył ogromną popularność.

The Last of Us jest jedną z najpopularniejszych marek PlayStation, która skradła serca wielu graczy. W 2023 roku entuzjaści historii nie tylko poznają nowe informacje na temat opracowywanych Frakcji, ale będą mogli sprawdzić nowy serial tworzony we współpracy z HBO. Głośne nazwiska w obsadzie oraz zapewnienia dotyczące wierności wobec oryginału sprawiają, że wielu odbiorców nie może doczekać się premiery produkcji. Trailer debiutujący z okazji The Last of Us Day tylko zwiększył apetyt.

Dalsza część tekstu pod wideo

W parze z wielkimi oczekiwaniami idą także wyniki. Zwiastun serialu „The Last of Us” w zaledwie 8 godzin od udostępnienia zobaczyło na Twitterze ponad 10 mln osób, materiał został polubiony przez niemal 64,5 tysiąca użytkowników serwisu. Jeszcze lepsze statystyki dotyczą serwisu YouTube – ujęcia prezentujące Pedro Pascala i Bellę Ramsey jako Joela i Ellie sprawdzono 3,9 mln razy, a materiał polubiło 208 tysięcy internautów.

„Ostateczne statystyki The Last of Us ode mnie dzisiaj
10 milionów wyświetleń trailera na Twitterze w zaledwie 8 godzin. Totalnie szalone liczby, szczerze mówiąc.

Na dodatek [zwiastun- przyp. red.] zajmuje pierwszą lokatę w Trendach zarówno na Twitterze jak i YouTube dzisiaj. Jeśli liczyli na duży zasięg pierwszego trailera, to go mają”.

Serial „The Last of Us” zadebiutuje na HBO Max w 2023 roku – nie ulega wątpliwości, że będzie to jedna z najgłośniejszych propozycji stacji. My czekamy z niecierpliwością na ujawnienie daty premiery.

Źródło: Twitter: BenjiSales

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper