The Last of Us Part I. Sony przypomina w reklamie o zachwytach recenzentów przed premierą na PC
Wokół marki The Last of Us znów jest głośno. Do HBO max zmierza serial, który przedstawi losy Ellie, Tess i Joela (opublikowano już pierwszą zajawkę tej produkcji). Niedawno wydano też remake pierwszej odsłony The Last of Us.
O premierze The Last of Us: Part I przypomina nam Sony w najnowszej reklamie remake’u, w którym otrzymaliśmy nie tylko lepszą grafikę, ale również drobnych usprawnień gameplayowych.
Wydawca The Last of Us: Part I cytuje w materiale wideo największe superlatywy z recenzji, jakie zgarnął tytuł, który został już wydany na PS5 i zmierza również na PC (o czym przypomina nam również reklama).
Remake pierwszego The Last of Us został ciepło przyjęty przez krytyków. Gra wypracowała sobie średnią 8,8/10 (wyciągniętą ze 120 werdyktów zgromadzonych w Open Critic). Nie wszyscy dali się jednak porwać tej propozycji. Przykładowo serwis Attack of the Fanboy skrytykował bardzo wysoką cenę wydawnictwa i za to, że zawarto w nim za mało nowości względem poprzednich wydań kultowej gry.
The Last of Us Part I pojawiło się na PS5 w pierwszych dniach września. Za kilka miesięcy produkcja trafi też na PC (prawdopodobnie jeszcze w 2022 roku). Przy okazji sprawdźcie naszą recenzję gry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part I.