Cyberpunk 2077 zanotował „dużą poprawę” na PS5 i XSX|S po patchu 1.6. CD Projekt RED dba o rozwijane wersje

Gry
2579V
Cyberpunk 2077 w promocji
Wojciech Gruszczyk | 12.09.2022, 16:04

CD Projekt RED zadbał o 60 klatek na sekundę w Cyberpunku 2077 na Xboksie Series S, ale okazuje się, że najnowsza aktualizacja dopracowała także wersje na PlayStation 5 i Xboksa Series X. Firma zmniejszyła input lag podczas rozgrywki z ray tracingiem.

Digital Foundry potwierdziło pozytywne informacje dotyczące Cyberpunka 2077 – produkcja polskiej korporacji na Xboksie Series S w trybie domyślnym dalej działa w rozdzielczości od 1440p do 1296p przy 30 klatkach na sekundę. Gracze jednak mogą teraz włączyć nowy wariant rozgrywki oferujący 60 fps od 1080p do 800p.

Dalsza część tekstu pod wideo

W najnowszej propozycji Cyberpunka 2077 proponuje wyższą płynność z mniej szczegółową grafiką. Trzeba jednak mieć świadomość, że pojawiają się pewne kompromisy – 60 fps w XSS jest związany z gorszą jakością cieni oraz tekstur, gorszym oświetleniem wewnątrz budynków czy też mniejszymi tłumami na ulicach.

Cyberpunk 2077 otrzymał także ciekawe poprawki dotyczące input laga na PlayStation 5 i Xboksie Series X w trybie rayt racingu – po patchu 1.6 gameplay na XSX charakteryzuje się opóźnieniem 136ms, gdy wcześniej zmierzono 163 ms (1.5). W przypadku PS5 zmierzono 135ms.

„Jest to łatwo zauważalna i ogromna poprawa w stosunku do starszej wersji gry”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: Eurogamer

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper