Kapitan Ameryka i Czarna Pantera z pierwszymi konkretami. Gra Amy Hennig będzie przypominać Uncharted

News
878V
Kapitan Ameryka i Czarna Pantera w nowej grze twórczyni Uncharted. Zobaczcie pierwszy materiał
Iza Łęcka | 12.09, 13:02

Jedną z ozdób Disney and Marvel Games Showcase 2022 był materiał prezentujący najnowszy projekt Skydance New Media, czyli „blockbustera bazującego na narracji”. Kolejne rozmowy z główną twórczynią oraz konsultantem fabularnym Marcem Bernardinem przyniosły intrygujące informacje na temat gry.

Ostatnie plotki okazały się prawdą – zespół pod przewodnictwem autorki Uncharted sięga do ogromnego uniwersum i przygotuje tytuł osadzony w czasach II wojny światowej. Gra z Kapitanem Ameryką i Czarną Panterą (Azzurim) otrzyma czterech grywalnych bohaterów, lecz dwóch z nich nie będzie herosami Marvela. Mowa o Gabrielu Jonesie, amerykańskim żołnierzu, oraz kierującej siecią szpiegowską w Wakandzie wojowniczce.

W trakcie wywiadu Amy Hennig zdradziła, że gracze, którzy dobrze znają jej dotychczasowy dorobek twórczy, powinni spodziewać się podobnego doświadczenia – superbohaterska produkcja będzie przypominać jej poprzednie dzieła, w tym Uncharted.

„Jeśli graliście w moje poprzednie gry, to nie będziecie wybiegać daleko od tematu. Jako gracz i jako twórca, uwielbiam grać w przestrzeni action-adventure. Więc ponownie, jeśli jesteście zaznajomieni z moją twórczością, będziecie znać DNA [tej gry – przyp. red.]”.

Jednocześnie główną cechą pozycji będzie mocne nastawienie na narrację i doświadczenie historii – motorem napędowym będą interesujące postacie oraz silna prezentacja o kinowym charakterze. Deweloperka przyznaje, że „prezentacja wizualna, wierność wizualna jest najlepsza w swojej klasie”, a sporo możliwości przynosi klimat II wojny światowej. Choć wiele by na to wskazywało, że niezatytułowaną grę będziemy mogli poznać w kooperacji, Hennig stwierdziła, że nie będzie możliwości co-opa.

„Doświadczyliśmy tego częściowo w wyniku szczęśliwego przypadku przy Uncharted, że dla ludzi grających w naszą grę było to wspólne doświadczenie w salonie... nawet jeśli ich ręka nie była na kontrolerze. Celem tego tytułu jest uchwycenie tego samego rodzaju wspólnych doświadczeń z salonu, nawet jeśli gracze nie grają razem”.

Skydance New Media koncentruje się na dostarczeniu tytułu dla jak najszerszego grona odbiorców. Z tego powodu przygoda Kapitana Ameryki i Czarnej Pantery będzie odznaczała się wieloma opcjami dostępności. Autorzy pragną, by rozgrywka była przyjazna dla każdego.

„Chcemy, by każdy czuł, że może tego doświadczyć, może postawić się w roli tych bohaterów. Sterowanie jest proste, kontekstowe, intuicyjne, ale i głębokie”.

Źródło: Gaminbolt

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper