Activision daje swoim studiom pole do popisu i... porażek

Gry
878V
Activision daje swoim studiom pole do popisu i... porażek
Kuba Kleszcz | 16.08.2014, 10:57

Wydawca serii Call of Duty widzi w swoim nowym cyklu wydawniczym nie tylko okazję do odpicowania grafiki i warstwy gameplayu, ale także mnóstwo czasu na przedyskutowanie nowych pomysłów i zawarcie ich w grze.

CEO Activision Publishing, Eric Hirshberg, rozpływa się w ciepłych słowach nad nowym cyklem wydawniczym, w którym trzy studia tworzą swoje odsłony Call of Duty jednocześnie. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Hirshberg daje nam nadzieję na to, że nowy CoD nie będzie zwykłym wyciskaczem kasy i gracze będą mogli wymagać od gry powiewu świeżości:

Dodatkowy rok w procesie dewelopingu, szczególnie gdy są nowe konsole z silniejszymi bebechami, pozwolił nam na testowanie, dodawanie innowacji i sprawdzanie nowych ficzerów. W ten sposób dowiedzieliśmy się, co nie dostanie się do finalnej wersji gry, i upewniliśmy się, że na dysku wylądują tylko najlepsze pomysły.

CEO Acti uważa, że twórcy dopiero teraz mogą dać upust swoim ambicjom, sugerując, że jest to zasługa dodatkowego roku czasu. 

Trzyletni cykl tworzenia pozwolił na uwolnienie ambicji twórców i mieścimy na płycie z grą wiele różnych trybów, a niektóre luźne pomysły, jak zombie czy kooperacja, stały się wkrótce osobnymi trybami.

Chciałbym zobaczyć Advanced Warfare w bardzo dobrej formie, nadającej świeży ton kolejnym odsłonom serii. Obawiam się jednak, że może okazać się, że CoD: AW choć będzie pełne innowacji, to byłoby to od Activision na tyle nowości na tę generację i powrót do wciskania graczom starych fragmentów ich produkcji w nowe, ze zmienionymi teksturami. Myślicie, że starczy do tego exosuit?

Jak widzicie serię Call of Duty na konsolach ósmej generacji?

źródło

 

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper