Disney+ z lepszym startem w Polsce niż HBO Max. Kapitalny początek nowej platformy

Filmy i seriale
1602V
Disney Plus
Kajetan Węsierski | 25.06, 14:30

Od pełnoprawnej i oficjalnej premiery Disney Plus w Polsce minęło już blisko 1.5 tygodnia. Przez ten czas wiele osób zdążyło zakochać się w ogromnym katalogu najnowszej usługi SVOD na naszym rynku i trzeba przyznać, że trudno znaleźć kogoś, kto rzucałby negatywne komentarze na temat samego startu. Wszystko poszło płynnie, a biblioteka filmów i seriali oraz jakość działania bez wątpienia mogą robić wrażenie.

Teraz okazuje się, że mogło mieć to przełożenie także na skalę zainteresowania. Jak wynika bowiem z najnowszego raportu Nielsena, na który powołały się Wirtualne Media, Disney+ zanotował w Polsce dużo lepszy start niż HBO Max, które swoją premierę miało w marcu tego roku. Okazuje się, że w pierwszym tygodniu platforma Myszki Miki dobiła do oglądalności na poziomie 1,9 miliona osób, co jest wynikiem aż o 700 tysięcy lepszym, niż odświeżona usługa HBO w takim samym okresie po debiucie.

Z innych ciekawych danych warto dodać, że średnia oglądalność treści w Disney+ wynosiła średnio 1h i 13 min, a najwięcej odbiorców korzystało z telewizorów (ponad 1,2 miliona). Na drugim miejscu, jeśli chodzi o częstotliwość wyświetlania, znalazły się komputery (430 tysięcy), a na najniższym stopniu podium smartfony, których używało ponad 370 tysięcy widzów. Na samym końcu tablety z wynikiem 63 tysięcy.

Źródło: Wirtualne Media

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper