Corrinne Yu z Naughty Dog jest dumna z optymalizacji The Last of Us

Swego czasu szeregi Psiaków zostały zasilone o dodatkową, utalentowaną parę rąk, która dała fanom Xboksa Halo 4. Teraz, po nabraniu jeszcze większego doświadczenia, koderka grafiki imieniem Corrinne chwali się swoimi inspiracjami na Twitterze.
Głównym źródłem natchnienia panny Yu, do pracy z najlepszymi i walczenia o jak najlepsze rezultaty jest sam John Carmack i jego id Software, które zaimponowało koderce ciągłymi staraniami o stałe dawanie 60 klatek na sekundę w swoich grach.
Jako dla programistki, jest to dla mnie bardzo inspirujące.




Dalej stwierdziła, że praca nad remasterem przygód Joela była świetnym przeżyciem.
Na niektóre aspekty graficzne chciałabym mieć więcej czasu. Zaś praca jaką wykonaliśmy z optymalizacją silnika napawa mnie dumą.
Skoro panna Yu i jej ekipa wycisnęli tyle z The Last of Us, to jestem bardzo ciekaw czego dokonają z .