Serial Halo jest globalnym hitem? CEO Paramount nie ma co do tego żadnych wątpliwości

Serial "Halo" spotkał się ze sporym zainteresowaniem fanów branży oraz samej marki. Już od pierwszych ogłoszeń prac oczy wielu osób zwrócone były na kolejne doniesienia, który do nas spływały z wielu źródeł - i nie można być tym faktem zaskoczony. Mówimy wszak o serii gier, która dla wielu jest pewnym obiektem kultu i swoistą ikoną nie tylko segmentu związanego z wirtualną zabawą, ale całą popkulturą.
Zresztą wystarczy tu przypomnieć wyniki, jakie osiągnął pierwszy odcinek serialu - bił rekordy (więcej przeczytacie o tym tutaj). I wiele wskazuje na to, że ogromne zainteresowanie udało się podtrzymać również przy okazji kolejnych epizodów. Podczas niedawnego spotkania w sprawie finansów w Paramount, poruszono temat przychodów z ich platformy SVOD, a więc Paramount+. CEO firmy, Bob Bakish, krótko skomentował serial "Halo".
Przyznał, że to "ogromny globalny hit". I pomijając nawet wyniki oglądalności poszczególnych odcinków, których nie udostępniono, można śmiało założyć i przypływ blisko 7 milionów subskrybentów w przeciągu ostatnich trzech miesięcy (w konsekwencji udało się przebić 40 milionów) jest skutkiem wrzucenia właśnie tej produkcji. Co natomiast najlepsze dla fanów, finał serii wciąż przed nami - ostatni epizod zadebiutuje już w przyszłym tygodniu. Czekacie?



