Elden Ring z kolejną wyciętą zawartością. Gracz natrafił na mechanikę „zbierania snów wrogów”
From Software chciało w ciekawy sposób rozbudować Elden Ring. W grze miała pojawić się mechanika „łapania snów”, która ostatecznie została usunięta z produkcji, ale gracz znalazł jej fragmenty.
Lance McDonald jest dobrze znany społeczności gier From Software. To właśnie on stworzył łatkę zapewniającą 60 klatek w Bloodborne i chętnie przeszukiwał krwawą grę w poszukiwaniu ukrytych lub wyciętych treści. Teraz youtuber zajmuje się Elden Ring i odnalazł ciekawy system rozgrywki.
W tytule znajdują się szczątki usuniętej mechaniki nazwanej „Mgła snów”, która pozwala graczowi przechwytywać sny wrogów i następnie wykorzystywać je w zadaniu.
Trudno powiedzieć, dlaczego deweloperzy w ostateczności zrezygnowali z tego pomysłu, ale w opisie przedmiotu „St. Trina’s Crystal Ball” (Kryształowa Kula Świętej Triny) znajduje się wzmianka o „kopiowaniu mgły snów ze śpiącej istoty”.
McDonald uważa, że kilka bestii zostało celowo usuniętych z gry, ponieważ najwidoczniej miały być związane z tą mechaniką. Youtuber w wersji testowej produkcji odnalazł między innymi śpiącego wilka, którego nie dało się w normalny sposób obudzić – prawdopodobnie niezbędne do tego był odpowiedni przedmiot.
Co ciekawe, w miarę postępów gracza w zadaniu rośnie liczba „Mgieł Snów” wymaganych do uwarzenia eliksiru, a gra zawiera obszerne dialogi na ten temat.
Śpiące zwierzęta ostatecznie znajdują się w Elden Ring, ale możemy je łatwo obudzić – wystarczy trochę pohałasować, a przykładowo wilk zacznie atakować gracza. Trudno jednak powiedzieć, dlaczego w finalnej wersji gry zdecydowano się na wycięcie całej mechaniki.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.