Naughty Dog wyjaśnia zamieszanie wokół opcji "30 fps" w The Last of Us na PS4

Gry
2539V
Naughty Dog wyjaśnia zamieszanie wokół opcji "30 fps" w The Last of Us na PS4
Bartosz Dawidowski | 17.07.2014, 10:31

Wczoraj donosiliśmy o wszystkich usprawnieniach, które znajdziemy w The Last of Us Remastered na PlayStation 4. Tytuł będzie działać domyślnie w 60 fpsach, ale jedną z opcji, którą znajdziemy w grze, będzie możliwość "zablokowania" płynności animacji na poziomie 30 klatek na sekundę.

Co to właściwie oznacza? Czy Naughty Dog obawia się częstych spadków szybkości animacji z domyślnych 60 fpsów? Arne Meyer z Naughty Dog wyjaśnił, że opcja przełączenia się na 30 fps pojawi się głównie dla "purystów, którzy pragną identycznego doświadczenia jak na PS3". Meyer podkreślił również, że chodzi o „zaspokojenie potrzeb osób, które po prostu preferują 30 fps".

Arne Meyer ujawnił również, że większość opcjonalnych atrakcji będzie w The Last of Us Remastered dostępnych od samego początku. Chodzi przede wszystkim o dodatek Left Behind i wyższe poziomy trudności.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"W dodatek "Left Behind" można grać od samego początku. Wszystkie poziomy trudności są również odblokowane na samym starcie - również najświeższy poziom "Grounded", który jest znacznie trudniejszy niż "Survivor"! - napisał Meyer.


Przy okazji Christophe Balestra opublikował pierwsze zdjęcia krążków ze sklepową wersją The Last of Us Remastered. Fotografie znajdziecie w galerii poniżej.

źródło

Źródło: własne

Komentarze (113)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper