Disney+ otrzyma tańszą wersję. Korporacja zapewni SVOD z reklamami
Disney szykuje się do premiery swojej streamingowej platformy w kolejnych krajach, a jednocześnie firma planuje nową propozycję dla aktualnych klientów. Disney+ będzie dostępny w tańszej wersji, ale widzowie zobaczą również reklamy.
Latem Disney+ ma zadebiutować w wielu nowych krajach, a na liście znajduje się również Polska, więc możemy liczyć, że w najbliższych tygodniach poznamy ostateczne konkrety dotyczące debiutu SVOD w między innymi naszym kraju.
Korporacja jednak nie skupia się wyłącznie na Europie i Disney potwierdził opracowanie tańszego planu, który tym razem nie skupi się wyłącznie na dostosowaniu rozdzielczości. Disney+ będzie dostępny z reklamami.
„Rozszerzenie dostępu do Disney+ na szerszą publiczność w niższej cenie to korzyść dla wszystkich - konsumentów, reklamodawców i naszych twórców. Więcej konsumentów będzie miało dostęp do naszych wspaniałych treści. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerszej publiczności, a nasi twórcy będą mogli podzielić się swoją niesamowitą pracą z większą liczbą fanów i rodzin” – powiedział Kareem Daniel, prezes Disney Media and Entertainment Distribution
Korporacja chce trafić do szerszego grona odbiorców, co może faktycznie się udać, ponieważ wielu widzów powinno zdecydować się na oglądanie filmów i seriali Disneya z reklamami – w końcu w obliczu licznych SVOD można przymknąć oko na spoty, by móc sprawdzać dodatkowe produkcje z kolejnej platformy. Nowy plan wystartuje w 2023 roku.