Elden Ring na zaskakującej reklamie. Tajlandczycy pokazują „rodzinny dramat”
Azjatyckie reklamy gier znacząco różnią się od europejskich lub amerykańskich spotów. Najlepszym potwierdzeniem tej sytuacji jest reklama Elden Ring z Tajlandii, która w dość nietypowy sposób przedstawia najnowszą grę From Software.
Elden Ring notuje znakomite wyniki na kolejnych rynkach, jednak Bandai Namco oraz From Software nie śpieszą się z ujawnianiem konkretnych wyników gry. Zamiast tego Japończycy promują produkcję nowymi materiałami, które w bardzo ciekawy sposób pokazują produkcję opracowaną przez doświadczone studio.
Dzisiaj pojawił się nowy spot Elden Ring, który skupia się na pokazaniu rodzinnego dramatu, retrospekcji z dzieciństwa, a nawet swoją chwilę otrzymuje dość niepokojąca babcia... Dopiero po pewnej chwili widzimy pozycję Japończyków.
To zupełnie inne przedstawienie produktu względem materiałów, które możemy oglądać na Zachodzie. Wczoraj From Software opublikowało nową reklamę przeznaczoną dla między innymi graczy z Europy, która ma trafić w zupełnie inne uczucia.
Mimo wszystko jest to bardzo ciekawe, ponieważ mamy kolejny raz okazję sprawdzić, jak mocno azjatycki rynek różni się od naszego – nawet w kwestii reklamy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.