W Far Cry 4 liczy się gęstość, nie wielkość

Gry
1225V
W Far Cry 4 liczy się gęstość, nie wielkość
Wojciech Gruszczyk | 10.07.2014, 17:37

W weekend otrzymaliśmy tonę nowych informacji z Far Cry 4, które bez wątpienia podobają się graczom. Wśród tych wieści pojawiła się skromna adnotacja dotycząca mapy – w tej sprawie postanowił wypowiedzieć się reżyser gry, Alex Hutchinson.

Hutchinson w rozmowie z dziennikarzem Game Informera podkreślił, że zdaniem całego studia tereny z Far Cry 3 były odpowiednich rozmiarów i Ubisoft nie widzi większej potrzebny, aby nadchodzącą odsłona miała szczycić się większą mapą. W Far Cry 4 ważniejsza od wielkości będzie jakość!

Dalsza część tekstu pod wideo

Zawsze jest pragnienie, aby stworzyć większy otwarty świat, to daje poczucie świeżości. Wiesz, co mam na myśli? To uczucie, że jeśli jest więcej to można więcej zrobić, jest więcej do zwiedzania. Rozmawialiśmy o tym trochę, ale w przypadku Far Cry 4 czujemy, że rozmiar  Far Cry 3 był naprawdę dobry. Może nawet uda się mapę odrobinę zmniejszyć, a zamiast skupiać się powiększaniu, chcemy zająć się jej zagęszczaniem.

Jest to na pewno ciekawa wizja – zamiast chodzić po ogromnych, a jednocześnie pustych terenach, możemy zwiedzać mniejsze, lecz bardziej zaludnione miejscówki. Oczywiście, trzeba w tej sytuacji zadbać o odpowiedni kompromis.

Co sądzicie o tej sytuacji – wolicie wielkie i odrobinę puste otwarte tereny? Czy może mniejsze z większą ilością detali? 

Podczas tegorocznego E3 nasza redakcja miała przyjemność zapoznać się z tą pozycją. Dlatego serdecznie zapraszamy do najnowszego, 203 numeru PSX Extreme, gdzie znajdziecie stosowny tekst. Miesięcznik możecie nabyć:
  • drogą tradycyjną (kioski, salony prasowe, Empik)
  • poprzez nasz sklepik - bezpłatna wysyłka!
  • w formie e-wydania dostępnego na platformach e-Kiosk i eGazety.pl (cena 8 zł)

Źródło

Źródło: własne

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper