Pracownicy Microsoftu nie wierzyli w Xbox Game Pass. Phil Spencer za wszelką cenę bronił wizji

Gry
3351V
Phil Spencer i Xbox Game Pass
Iza Łęcka | 07.02.2022, 07:37

Xbox Game Pass to usługa, która cieszy się sporą popularnością i można ją śmiało uznać za jeden z sukcesów Microsoftu, jednakże zanim inicjatywa została zrealizowana, część pracowników amerykańskiej korporacji nie wierzyło w pomysł Phila Spencera. Szef Xboksa musiał przekonywać wielu, że warto zainwestować w abonament.

Xbox Game Pass jest obecnie jedną z propozycji giganta z Redmond, która skłania kolejnych graczy do kupienia konsol amerykańskiego producenta. Subskrybenci abonamentu systematycznie czekają na nowe zapowiedzi i chętnie ogrywają oferowane nowości, a zgodnie z najnowszymi informacjami, ich grono regularnie się zwiększa i liczy już 25 mln.

Dalsza część tekstu pod wideo

Okazuje się, że nie wszyscy specjaliści zatrudnieni w Microsofcie byli skłonni postawić na Xbox Game Pass. Richard Irving, były lider produktu Microsoftu, który pracował w przedsiębiorstwie przez 12 lat, potwierdził w ostatnim wywiadzie dla Wall Street Journal, że Spencer musiał zachęcać do pomysłu nawet swoich podwładnych.

„Na spotkaniach pracownicy przedstawiali argumenty, dlaczego Game Pass nie zadziała - wydawcy nie wezmą w nim udziału albo zrujnuje on zyski. On nie przyjmował odmowy jako odpowiedzi. Zawsze starał się znaleźć sposób, aby to zadziałało”.

Irving jednocześnie zasugerował, że szef Microsoft Gaming ma doskonałą świadomość potrzeb graczy, ponieważ sam spędza sporo czasu przy konsoli – jego zdaniem przedstawiciel marki Xbox był w stanie ograć niemal wszystkie produkcje wydane w trakcie ostatniego roku.

„Nie zdziwiłbym się, gdyby Phil grał w dosłownie każdą grę, która pojawiła się na rynku w ciągu ostatniego roku i miał na jej temat swoją opinię. Phil w istocie jest graczem”.

Nie wiemy, jakie są dalsze plany dotyczące rozwoju usługi i jakie w związku z tym zapadną decyzje wśród włodarzy przedsiębiorstwa. Trzeba jednak przyznać, że abonament cieszy się coraz większym zainteresowaniem i regularnie spotyka się ze znakomitym odbiorem - nie tylko graczy, ale wydawców i zespołów deweloperskich.

Źródło: wccftech

Komentarze (233)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper