Gry na PS5, XSX|S i PC w nowej jakości? Unity pokazuje technologię Ziva Dynamics i zachwyca realizmem

News
2937V
Unity pokazuje technologię Ziva Dynamics
Wojciech Gruszczyk | 24.01, 18:59

Unity odpowiada na MetaHuman od Epic Games. Firma właśnie zaprezentowała pierwszy materiał pokazujący jakość w grach, która będzie możliwa dzięki przejęciu Ziva Dynamics.

W zeszłym roku Epic Games zebrało szereg pochwał za pierwszą prezentację MetaHumanów – jest to specjalna technologia działająca w czasie rzeczywistym i możliwa dzięki najnowszemu Unreal Engine. Twórcy gier mają bez większych przeszkód opracowywać postacie nowej generacji.

Długo musieliśmy czekać na odpowiedź Unity, ale korporacja właśnie ogłosiła przejęcie firmy Ziva Dynamics, która według przedstawionych narzędzi jest „liderem w dziedzinie zaawansowanych symulacji i odkształceń, uczenia maszynowego oraz tworzenia postaci w czasie rzeczywistym”.

Producent popularnego silnika potwierdził, że koncentruje się na udostępnianiu narzędzi twórcom „w sposób demokratyczny”, czyli według tej koncepcji wszyscy deweloperzy mają otrzymać dostęp do nowej jakości – a nie tylko „wybrani”. Firma chce pomagać artystom „w urzeczywistnianiu ich marzeń”.

Na dobry początek otrzymaliśmy pokaz, który może zachwycić. Zwróćcie uwagę, że technologia działająca w czasie rzeczywistym wygląda niezwykle realistycznie.

Jak widać kolejna firma chce zapewnić deweloperom narzędzia, by zainteresowani mogli podkręcić pozycje i oferować zainteresowanym prawdziwą nową jakość.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych