Naughty Dog zaspokaja ciekawość fanów na Reddicie
Dwaj pracownicy studia zasiedli przed komputerami i za pomocą Reddita odpowiedzieli na pytania graczy odnośnie trybu multiplayer w nadchodzącym The Last of Us Remastered. Wygląda na to, że twórcy mają do roboty więcej, niż można było pomyśleć.
Poprzez formułę AMA główny projektant trybu multiplayer, Erin Daly, razem z projektantem gry, Quentinem Cobbem, prowadzili rozmowę z fanami na temat nurtujących ich aspektów multi.
Wynikło z tego, że nie przeniesiemy do wersji na PS4 swojego zapisu, jednak osoby, które wcześniej zagrywały się w historię Elie i Joela otrzymają na początku dodatkowy zastrzyk zapasów.
Wersja na PS4 zawierać będzie wszystkie dotychczasowo wydane mapy, na których pogramy zarówno w grach prywatnych, jak i publicznych.
Twórcy przysięgli, że będą wspierać obie wersje gry tak długo, jak znajdywać się będą ludzie skorzy do grania w nie.
Cobb i Daly wytłumaczyli także zmiany, jakie zaszły przy przenoszeniu gry na nową generację i różnicach pomiędzy najnowszą grą studia a Uncharted:
To coś całkowicie innego - tryb multi Uncharted osiąga zawrotne tempo, dobre na swój sposób, ale przy multi The Last of Us chcieliśmy uchwycić ten charakter rozgrywki znany z singla.
Oznaczało to dla nas skupienie się na umożliwieniu graczom obrania drogi polegającej na skradaniu się i działaniu po cichu poprzez dodanie limitu sprintu (którego nie było w singlu), dostosowanie do takiego stylu projektów map, mechanik i wytłumionych broni, bomb dymnych, wszelkiego rodzaju noży i umiejętności surwiwalowych.
Cobb zapytany o możliwość pogrania sympatycznym jamrajem pasiastym Crashem Bandictootem, odpowiedział, że niestety prawa do tego IP ma Activision i nie są w stanie nic z tym zrobić.