Duchowy następca SOCOM, hulający na Unreal Engine 4, poraża... ubogą grafiką
Ostatni gameplay z H-Hour: World's Elite nie zachwycał, ale deweloperzy uspokajali, że materiał pochodził z wersji alpha. Tym razem w Sieci wylądowała kolejna porcja rozgrywki z trochę bardziej zaawansowanej wersji kodu.
Przed nami kolejne sieciowe zmagania z duchowego następcy serii SOCOM. Niestety gra nadal raczej średnio licuje z mocą PlayStation 4. I nie chodzi tutaj tylko o kiepskie tekstury i ubogą geometrię obiektów, ale przede wszystkim o animacje ruchów żołnierzy, detekcję kolizji i fizykę wirtualnego środowiska. Deweloperzy ponownie podkreślili, że nadal pracują nad dopieszczeniem oprawy wizualnej. Całość hula na Unreal Engine 4 (co potwierdziło ostatnio SOF Studios), więc można mieć jeszcze nadzieje, że otrzymamy w miarę atrakcyjną pozycję.