Codemasters tłumaczy, dlaczego GRID: Autosport nie trafi na PlayStation 4 i Xbox One

Gry
1217V
Codemasters tłumaczy, dlaczego GRID: Autosport nie trafi na PlayStation 4 i Xbox One
Juventusek | 22.04.2014, 15:26

GRID: Autosport to kolejna odsłona znanej i cenionej serii Race Driver GRID, której pierwsza część trafiła na rynek w roku 2008. Twórcy postanowili wypowiedzieć się na temat absencji tytułu na konsolach nowej generacji.

We wczesnych godzinach porannych Zax informował Was o pierwszych konkretach na temat gry GRID: Autosport. Firma Codemasters zapowiedziała, że wraz z Autosport otrzymamy największą ilość rozgrywki w historii serii. Ścigać się będziecie na stu torach i dwudziestu dwóch lokacjach. Gra trafi na PlayStation 3, Xboksa 360 i komputery osobiste. Dlaczego Codies nie zdecydowali się na wsparcie dla konsol nowej generacji?

Dalsza część tekstu pod wideo

Na ten temat wypowiedział się cummunnity maganer Codemasters na łamach forum NeoGAF. Ben Walke wyjaśnia, że wiele czynników miało wpływ na taką decyzję, ale głównym jest chęć wydania pierwszej, pełnoprawnej gry wyścigowej na PlayStation 4 i Xbox One, a nie tytuł, który pojawi się na obu generacjach.

''Pierwsza rzecz, którą autentycznie chcieliśmy zaprezentować graczom, to nowa generacja wyścigów samochodowych. Nie moglibyśmy tego zrobić produkując grę na obie generacje jednocześnie. To ma być coś wspaniałego. Jeżeli chodzi o GRID: Autosport to mamy dwadzieścia dwie piękne lokacje, z czego większość to autentyczne miejsca. Po drugie, pracujemy nadal nad technologią wspierającą nową generację, na chwilę obecną nie jesteśmy jeszcze gotowi. Jako Codemasters, nie chcemy się spieszyć i nikogo naciskać.''

Wygląda więc na to, że GRID: Autosport jest tylko wstępem do tego, czego po tym producencie możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Obszerny tekst na temat tej gry możecie przeczytać w tym miejscu. Rewelacyjny trailer Autosport widnieje poniżej.

Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper