Kuba Kleszcz Kuba Kleszcz 15.03.2014 11:00
inFamous początkowo przypominał... Animal Crossing
713V

inFamous początkowo przypominał... Animal Crossing

Second Son wyląduje w sklepach już za kilka dni, tymczasem współzałożyciel studia Sucker Punch, Chris Zimmerman, opowiada o początkach serii. Wiedzieliście, że początkowo Cole miał gonić za gorylami kradnącymi balony?

Jak mówi Chris Zimmerman, pierwsza wersja inFamous znacznie różniła się od tego, co finalnie otrzymaliśmy:

Pierwotnym założeniem inFamous, wierzcie lub nie, było stworzenie gry podobnej do Animal Crossing, tylko że z superbohaterem. Pracowaliśmy nad tym już rok i zdecydowaliśmy się na wprowadzenie przeciwników w postaci goryli, których jedynym przewinieniem była kradzież balonów.

Studio długo pracowało nad sukcesem tego projektu. Ostała się w finalnej wersji gry - a dokładnie jej cutscenkach - komiksowa oprawa, będąca ważnym elementem wczesnego inFamous.

Tagi: