Sony odrobiło lekcję - szturm na amerykański rynek w stylu Microsoftu
Gry
1584V

PS4
Jeśli przyjrzymy się jak wyglądała rywalizacja pomiędzy Sony a Microsoftem w ostatnich latach, da się zauważyć, że japońska firma straciła udziały na amerykańskim rynku. W przypadku PS4 zmieniono więc nieco strategię czego efekty już widać.
Microsoft wiedział jak podejść Amerykanów w odniesieniu do gier multiplatformowych na Xboksa 360 organizując kampanie telewizyjne, w których reklamował największe hity tak, by gracze wbili sobie do głowy, że to właśnie wersje gier na konsole giganta z Redmond są tymi najważniejszymi. To rzecz jasna dawało efekty i sprzedaż gier multiplatformowych wypadała często lepiej na Xboksie.
Dalsza część tekstu pod wideo

Koszulka DIFUZED The Last of Us - Wanderlust (rozmiar XL)
0 zł
Kup teraz
69.99 zł

Figurka FUNKO Pop Animation Inuyasha Naraku
-7.25 zł
Kup teraz
52.74 zł

Fotel DELTACO WCH80 Biały
0 zł
Kup teraz
585.43 zł

Bluza z kapturem PLAION Fallout Hoodie Nuka Girl (rozmiar 2XL)
0 zł
Kup teraz
209.99 zł
Sony poszło po rozum do głowy i zamierza walczyć o rynek USA w podobnym stylu. Pierwsze tego oznaki można było zauważyć w trakcie emisji kolejnego odcinka The Walking Dead, jednego z najbardziej popularnych serialów telewizyjnych w USA. Sony uderzyło ze spotami dwóch elektryzujących branżę gier wideo tytułów W przypadku akcji promocyjnej Destiny reklama zakończyła się sloganem “for PlayStation 4 on 9/9/2014", z kolei Watch Dogs reklamowano hasłem “Share your greatest Watch_Dogs moments on PlayStation 4”, nawiązując przy okazji do funkcji dzielenia się zdjęciami i materiałami wideo niezwykle popularną wśród użytkowników konsoli.
Eksperci rynku uważają, że cała kampania była sprytnie zaplanowana i miała na celu odwrócenie uwagi od jutrzejszej premiery Titanfall, tytułu, dla którego wielu amerykanów nabędzie Xboksa One. Możemy się przygotować na to, że takich wojen będzie z miesiąca na miesiąc coraz więcej.