Kojima tłumaczy, dlaczego wydaje na rynek płatne demo pt. Ground Zeroes [AKTUALIZACJA #1]
Gry
2258V
![Kojima tłumaczy, dlaczego wydaje na rynek płatne demo pt. Ground Zeroes [AKTUALIZACJA #1]](https://pliki.ppe.pl/storage/4d3dc38be4e3950a2895/4d3dc38be4e3950a2895.jpg)
PS4
XONE
PS3
X360
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes wzbudza wśród fanów serii spore emocje, ale nie ma się co łudzić - to tak naprawdę płatne demo pokroju Gran Turismo: Prologue. Dlaczego Kojima zdecydował się na taki ruch? Mistrz przemówił i podobno nie chodziło o pieniądze.
Japoński designer tłumaczy, że tak naprawdę zrobił to wszystko dla fanów. Stosowny wywiad opublikował serwis GamesTM, na którym to możemy przeczytać:
Dalsza część tekstu pod wideo

Konsola NINTENDO Switch Oled Czerwono-niebieska + Słuchawki LOGITECH G435 Czarny
0 zł
Kup teraz
1728 zł

Akumulator BOBOVR M2 Pro + Stacja ładująca
0 zł
Kup teraz
229 zł

Biurko gamingowe COBRA Electra CRF12ELBK Czarny
0 zł
Kup teraz
699 zł

Konsola MY ARCADE DGUNL-7009
0 zł
Kup teraz
181.63 zł
Będę z Wami szczery. Dzielenie MGSV to niekoniecznie strategiczne posunięcie. The Phantom Pain jest około 200 razy większe od Ground Zeroes. Tak wielka gra nie mogła być gotowa w okienku premierowym konsol nowej generacji, a nie mieliśmy żadnych japońskich tytułów, które byłyby dostępne. W tym czasie kawałek Ground Zeroes był prawie skończony i wielu fanów prosiło nas o prolog, więc podjęliśmy taką a nie inną decyzję. To był nasze główne motywy.
Gdybym miał 15 lat i kręcone loki być może bym uwierzył. Ba, wierzę, że Kojima faktycznie troszczy się o fanów, bo przecież w przeszłości nie raz już to udowodnił, ale akcja z obniżaniem ceny Ground Zeroes pokazała, że pieniądze też odgrywają tu swoją rolę. W tym samym wywiadzie Kojima wspomniał również o tym, że dzisiejsza młodzież coraz częściej wybiera gry mobilne i społecznościowe, zamiast sięgać po produkcje z wyższej półki. Ground Zeroes ma im pokazać, że są w błędzie.
Aktualizacja 19:30:
- Pojawił się wywiad z Hideo Kojimą, na którym miły twórca tłumaczy się ze swoich ostatnich "grzeszków". Całość jest upiększona nowym fragmentem z rozgrywki w wersji na PlayStation 4.
- Pojawił się wywiad z Hideo Kojimą, na którym miły twórca tłumaczy się ze swoich ostatnich "grzeszków". Całość jest upiększona nowym fragmentem z rozgrywki w wersji na PlayStation 4.