FIFA wraca na swoje miejsce w Wielkiej Brytanii

Tylko przez tydzień piękna Lara potrafiła odciągnąć Brytyjczyków od piłki nożnej. Dla wielu kobiet to pewnie nieszczególny wynik, ale w naszej branży to niezwykłe wyróżnienie. W tym tygodniu w rankingu mamy wielkie poruszenie i świeżą krew.
We wstępie wspomniałem o poruszeniu, ponieważ dawno nie mieliśmy tak wielu „spadków” i „wzlotów” w publikowanym zestawieniu.
Znowu najchętniej kupowaną grą w Wielkiej Brytanii jest FIFA 14, która zapewne trafia do kolejnych posiadaczy nowej generacji – tylko tak potrafię sobie wytłumaczyć, dlaczego ta produkcja ciągle znajduje się w TOP 3. Podobnie zresztą tłumaczę sobie zainteresowanie Call of Duty: Ghosts. Oczywiście trzeba pamiętać o braku wielkich i zarazem głośnych premier, choć Fable Anniversary próbuje walczyć – i trzeba wyróżnić ten atak na podium, ponieważ tytuł Lionhead Studios zadebiutował wyłącznie na Xboksie 360.




Warto wspomnieć, że uwzględniając poprzedni tydzień, sprzedaż FIFY 14 spadła o 22%, a Tomb Raider o 57%.