The Order - twórcy ograniczyli animację do 30 fps, by zapewnić rozdzielczość full HD

XONE i PS4 nie odmieniły sytuacji deweloperów - nadal przy tworzeniu gier trzeba iść na liczne kompromisy. W przypadku The Order: 1886 zdecydowano się na rozdzielczość 1080p, ale kosztem płynności animacji.
Deweloperzy z Ready at Dawn powiedzieli w wywiadzie udzielonym serwisowi Play3, że zdecydowali się na płynność animacji zablokowaną na poziomie 30 fps w The Order: 1886. Wszystko po to, by zapewnić nam rozdzielczość full HD i najlepsze efekty wizualne.
"60 fps ma sens w shooterach FPP, albo bijatykach. Ale dla nas na pierwszym planie jest doznanie filmowe, które chcemy wywołać. Gra będzie działać w full HD 1080p i z niesamowitymi efektami wizualnymi. W związku z tym ograniczyliśmy się do płynnych 30 klatek na sekundę" - powiedział Ru Weerasuriya, szef Ready at Dawn.




Inny exclusive zmierzający na PS4, który działa z płynnością animacji 30 fps i z rozdzielczością 1080p to inFamous: Second Son.