MGS V: The Phantom Pain - 60 fpsów na next-genach, o połowę mniej na PS3 i X360

Gry
1177V
MGS V: The Phantom Pain - 60 fpsów na next-genach, o połowę mniej na PS3 i X360
Maciej Klimaszewski | 20.09.2013, 17:42
PS4 XONE PS3 X360

W trakcie rozmowy z wysłannikami serwisu Eurogamer na tegorocznej edycji targów TGS, Kojima powiedział, iż pod względem animacji Metal Gear Solid V: The Phantom Pain celuje w 60 klatek na next genach i 30 w przypadku konsol obecnej generacji.

FOX Engine jako elastyczne narzędzie pozwala na dostosowanie The Phantom Pain do możliwości poszczególnych platform:

Dalsza część tekstu pod wideo
Gra od początku projektowana była na wiele platform, urządzeń i generacji. FOX Engine powstał zmyślą o konsolach obecnej generacji. Możliwe, że w porównaniu z innymi, powstającymi od razu na next-geny grami wydawać może się lekko do tyłu. Oczywiście na nowej generacji rozdzielczość i oświetlenie wyglądały będą dużo lepiej. Pod względem gameplayu staramy się, aby nie było żadnych różnic.


Starania staraniami, ale chyba większość z nas i tak czeka na dopasioną wersję na konsole nowej generacji. Raz, że ta pod względem grafiki zje wydanie na current-geny, dwa - nie ma co się oszukiwać, 60 klatek animacji na sekundę to zawsze lepsza opcja niż 30.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: własne

Komentarze (55)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper