Turn 10: Przetwarzanie w chmurze, daje 600% więcej możliwości dla SI

Gry
927V
Turn 10: Przetwarzanie w chmurze, daje 600% więcej możliwości dla SI
Młody_Gramitacja | 01.08.2013, 16:55

Kolejny już raz, słyszymy pochwały dla możliwości, jakie niesie ze sobą obliczanie w chmurze. Jak wykorzysta to studio Turn 10, twórcy serii Forza Motorsport?

W rozmowie z Official Xbox Magazine, dyrektor kreatywny Forza 5, Dan Greenawalt opowiedział o rewolucji w aspekcie sztucznej inteligencji naszych oponentów. Greenawalt, określił działania w chmurze nowego Xboksa, za "wielką rewolucję"


"Kiedy masz do dyspozycji sieć neuronów, to nie może być inaczej, to jeden, olbrzymi plus. Działanie w chmurze, to większa moc obliczeniowa, a ta pozwala odciążyć samą konsolę, ponieważ możemy uniknąć procesów w czasie rzeczywistym. To wszystko, pozwala uwolnić potężną moc choćby w aspektach oprawy audiowizualnej.

Teraz, możemy po prostu stworzyć nasze SI w oparciu o 10, 20% możliwości konsoli, wykorzystując nawet do 600% jej siły.



600% to naprawdę sporo, nie sądzicie? Wierzycie na słowo, czy czekacie na efekty w postaci najnowszej Forzy Motorsport 5? Ta nadjedzie z piskiem opon, wraz z premierą nowego Xboksa. 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (59)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper