Maverick Hunter - skasowany Mega Man w FPP

Po wydaniu w 2010 roku Mega Man 10, Capcom zapragnął uderzyć jeszcze mocniej i przenieść kultowego bohatera na poletko FPS-ów. Do projektu Maverick Hunter oddelegowano Keijiego Inafune i Armature Studio, w którego skład wchodzą byli pracownicy Retro Studios.
Po wydaniu w 2010 roku Mega Man 10, Capcom zapragnął uderzyć jeszcze mocniej i przenieść kultowego bohatera na poletko FPS-ów. Do projektu Maverick Hunter oddelegowano Keijiego Inafune i Armature Studio, w którego skład wchodzą byli pracownicy Retro Studios.





Plany były ambitne. Za nowy design Mega Mana odpowiadał pracownik Marvela, na którego koncie jest projekt zbroi Tony'ego Starka w filmowych adaptacjach Iron Mana, a sama gra w temacie realiów czerpać miała z uniwersum Mega Man X.
Pod względem gameplayu Maverick Hunter miał być wierny spuściźnie Mega Man X z działkiem X-Buster, dashem i przejmowaniem mocy pokonanych bossów na czele.
Ostatecznie gra skończyła w koszu zanim ktokolwiek zdołał o niej usłyszeć. W przyrodzie jednak nic nie ginie i dzisiaj dzięki serwisowi Polygon zobaczyć możemy kilka filmików z rozgrywki, którym towarzyszy garść screenshotów. Trzeba przyznać, że całość prezentuje się naprawdę interesująco.
Materiały wideo obejrzeć możecie na Polygon.