Pierwszy screen z REDengine 3

Na oficjalnej stronie CD Projekt RED pojawiła się notka o silniku REDengine 3, na którym śmigał będzie Cyberpunk 2077 i mająca mieć swoją zapowiedź 5 lutego gra, którą najprawdopodobniej jest Wiedźmin 3. Technologia wedle słów samego dewelopera "umożliwi rewolucję w grach RPG". Jest też pierwszy obrazek prezentujący możliwości nowych narzędzi RED-ów.
Na oficjalnej stronie CD Projekt RED pojawiła się notka o silniku REDengine 3, na którym śmigał będzie Cyberpunk 2077 i mająca mieć swoją zapowiedź 5 lutego gra, którą najprawdopodobniej jest Wiedźmin 3. Technologia wedle słów samego dewelopera "umożliwi rewolucję w grach RPG". Jest też pierwszy obrazek prezentujący możliwości nowych narzędzi RED-ów.





Screen niechybnie przedstawia pejzaż wyrwany ze świata fantasy/średniowiecza, co wydaje się tylko potwierdzać ostatnie doniesienia i plotki w temacie nadchodzącej wielkimi krokami zapowiedzi trzeciej części przygód Geralta z Rivii.
Pamiętacie jeszcze teaser CP 2077 nakręcony przez Bagińskiego? Jasne, że pamiętacie. Przypominam tylko, że CDP RED zakomunikowało wcześniej, iż w finalnym produkcie napędzanym przez REDengine 3 chce dobić do poziomu grafiki porównywalnego z promującą grę animacją CGI. Trzymamy kciuki, Night City ma być piękne.
Rodzimi twórcy mają naprawdę wysokie ambicje, o czym nie omieszkał poinformować Adam Kiciński:
„Gracze są bardzo wymagającymi i świadomymi klientami, którzy oczekują od kolejnych tytułów coraz więcej. Żeby sprostać tym wymaganiom musimy być liderem zmian. Unikalne rozwiązania zaimplementowane w REDengine 3 pomogą naszym następnym projektom odnieść jeszcze większy komercyjny sukces”
Także jeżeli chodzi o samą technologię, jak to ujął szef studia, Adam Badowski:
„Przy tworzeniu gier RPG dominują dziś dwa podejścia. Jedno polega na stworzeniu otwartego świata, który gracz może swobodnie eksplorować, przy jednoczesnym uproszczeniu fabuły. W drugim podejściu to historia napędza akcję, ale w związku z tym świat gry jest ograniczony – gracz nie zawsze może udać się tam gdzie chciałby. Wierzymy, że dzięki REDengine 3 jako pierwsi, z sukcesem połączyliśmy te dwa podejścia, uzyskując możliwość tworzenia otwartych światów ze złożoną, wielowątkową historią ”