Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 08.01.2013 08:34
XCOM z darmowym DLC
748V

XCOM z darmowym DLC

Pierwsze DLC do XCOM było płatne. Tym razem Firaxis przygotowało dla nas darmowy kawałek kodu. Sprawdźcie, na jakie modyfikacje możemy liczyć w najświeższej aktualizacji znakomitego Enemy Unknown.

xxxxx

Deweloperzy zdjęli kilkanaście zawieszonych na kołku opcji, które nie znalazły się na krążku z grą w sklepach. Większość z nowych opcji (wprowadzających jeszcze większy stopień wyzwania) dostępna będzie po pierwszym zaliczeniu tytułu. Cztery zostaną aktywowane w momencie, gdy ukończymy XCOM na najwyższym poziomie trudności. Sprawdźcie poniżej, czego możemy się spodziewać w DLC.

 

Nowe opcje do aktywowania w menu:

* Damage Roulette: Broń ma większy rozrzut zadawanych obrażeń.
* New Economy: Większa losowość w ilości dotowanych pieniędzy.
* Not Created Equally: Kadeci będą mieć większą różnorodność początkowych współczynników.
* Hidden Potential: Statystyki żołnierzy wzrastają w sposób losowy po promocji.
* Red Fog: Rany odniesione w walce zmniejszają posiadane statystyki.
* Absolutely Critical: Strzał z flanki jest gwarantem obrażeń krytycznych.
* The Greater Good: Moce psionicznie są do nauczenia tylko w przypadku przesłuchań ufoków.
* Marathon: Przejście gry zajmuje znacznie dłuższy czas.
* Results Driven: Dany kraj będzie oferował mniej pieniędzy, w miarę jak wzrasta jego współczynnik paniki.
* High Stakes: Losowe nagrody za powstrzymywanie porwań.
* Diminishing Returns: Zwiększony koszt budowania satelitów.
* War Weariness: Dotacje zmniejszają się wraz z upływem czasu.
* E-115: Ilość pozyskiwanego Elerium zmniejsza się z upływem czasu.
* Total Loss: Po śmierci żołnierza tracimy cały jego ekwipunek.
* Alternate Sources: Koszt budowy elementów infrastruktury bazy wzrasta bardzo wyraźnie.


DLC powinno pojawić się jeszcze dzisiaj w dystrybucji cyfrowej na PS3 i X360.

Tagi: