Molyneux: Fable II było okrutnie zbugowane

Gry
915V
Molyneux: Fable II było okrutnie zbugowane
Bartosz Dawidowski | 15.07.2010, 21:44

Petera Molyneux znamy jako charyzmatycznego mówcę, gościa który potrafi zaczarować głosem słuchaczy. Niestety znamy go również, jako niepoprawnego optymistę. Dziś mam dla Was jednak zaskoczenie!

Petera Molyneux znamy jako charyzmatycznego mówcę, gościa który potrafi zaczarować głosem słuchaczy. Niestety znamy go również, jako niepoprawnego optymistę. Dziś mam dla Was jednak zaskoczenie!xxxxx


Peter Molyneux spojrzał krytycznym wzrokiem na swoje dzieło! Twórca powiedział podczas dzisiejszej konferencji w ramach Develop 2010, że Fable II zostało "wydane zbyt pospiesznie". Molyneux przyznał również, że gra zawierała bezprecedensowo wielką liczbę bugów... Przeczytajcie sami wypowiedź dewelopera:

"Fable II ma, bądźmy tutaj szczery, kilka okrutnie śmierdzących cech. Połowa z tych rzeczy wystąpiła przez zbyt pospieszny deweloping pod koniec okresu prac nad grą. (...)"

Molyneux zwierzył się również, że Fable II sięgnęło dna, w oczach testerów Microsoftu, którzy działają w oparciu o listy bugów do naprawienia. Każda gra otrzymuje inny kolor na tym zestawieniu. Fable II było pierwszym tytułem, któremu przyznano same czarne barwy:

"W Fable II mieliśmy w pewnym momencie dewelopingu 67 tysięcy bugów. Zespół Microsoft Test ocenił nas, jako superczerń. Nikt jeszcze nie osiągnął koloru czarnego. Zdarzały się przypadki, że ktoś był pomarańczowy lub zielony. Ale my byliśmy absolutnie czarni. Microsoft twierdziło, że to niemożliwe, by ktoś otrzymał wyłącznie czarne kolory na ich liście. Dlatego musieliśmy zredukować ilość rzeczy, które miały się pojawić w grze. Będąc z wami szczery, muszę przyznać, że do gry weszły również poważne błędy designerskie".

Szczerość jest mile widziana. Wiecie co jest jednak niepokojące w tych zwierzeniach? Molyneux twierdzi, że Fable II pojawiło się na rynku zbyt szybko. Między wydaniem Fable I a Fable II upłynęły jednak 3 lata. Natomiast między drugą częścią a trzecią, deweloper zostawił sobie tylko 24 miesiące czasu...

Czy Fable III naprawia potknięcia designerskie części drugiej? Grę sprawdziliśmy w Los Angeles, podczas targów E3 - zapraszam do lektury tego materiału w 156 numerze PSX Extreme!

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Czy uważasz Ps3 za konsolę idealną albo bliska ideałowi ??

Tak
89%
Nie
89%
Konsola wyśmienita ale nie idealna
89%
Konsola bliska ideałowi
89%
Jestem FunBoyem X-a !!
89%
Nie zagłosuje w ankiecie :P
89%
Pokaż wyniki Głosów: 89

Komentarze (88)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper