Infinity Blade: Dungeons dopiero w 2013
Obie częście Infinity Blade to jedne z najlepszych, jak nie najlepsze, gry w ofercie AppStore. Nie inaczej będzie w przypadku idącego w stronę klasycznych hack'n'slashy . Szkoda tylko, że te nie pojawi się w tym roku.
Obie częście Infinity Blade to jedne z najlepszych, jak nie najlepsze, gry w ofercie AppStore. Nie inaczej będzie w przypadku idącego w stronę klasycznych hack'n'slashy . Szkoda tylko, że te nie pojawi się w tym roku.
Według Wesa Phillipsa z Epic Games, projekt stał się zbyt duży, aby możliwe było wydanie go jeszcze w tym roku - fani dotykowego chlastania świetnie zaprojektowanych kreatur fantasy muszą uzbroić się w cierpliwość:
"Od czasu, gdy utalenowany zespół Impossible Games położył swoje ręce na Infinity Blade: Dungeons, pochłonięty był implementacją nowych, naprawdę dobrych pomysłów. Pojawiłą się też kwestia urządzenia studia, gdzie deweloperzy musieli biegać z biurkami, komputerami i krzesłami. Sprawy logistyczne i wprowadzenie świeżych rozwiązań w grze wymagało odrobinę więcej czasu, co zaowocowało tym, że ta pojawi się na urządzeniach napędzanych iOS w 2013 roku."
Poczekamy, tymczasem zawsze można pobawić się mobilnym Raymanem, albo wcielić sie w takich fachowców jak Max Damage i Die Anna w Carmageddon.