Metroid: Other M i wiilot

Gry
698V
Metroid: Other M i wiilot
KOMODO | 24.03.2010, 14:46

Jak niedawno informowaliśmy, sposób zabawy w Metroid: Other M nawiązywać będzie do klasyki gatunku, zatem na zasadzie prawo-lewo, bez chociażby zmiany głębi planu po jakim zasuwa bohaterka. Rzecz ryzykowna jak na obecne czasy. Jak ludzie od serii Ninja Gaiden rozwiązali tę kwestię? Wyjaśnienie w rozwinięciu.

Jak niedawno informowaliśmy, sposób zabawy w Metroid: Other M nawiązywać będzie do klasyki gatunku, zatem na zasadzie prawo-lewo, bez chociażby zmiany głębi planu po jakim zasuwa bohaterka. Rzecz ryzykowna jak na obecne czasy. Jak ludzie od serii Ninja Gaiden rozwiązali tę kwestię? Wyjaśnienie w rozwinięciu.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Standardowy sposób rozgrywki upodobniony będzie do New Super Mario Bros. Wii i Wario Land: Shake Dimension, kontroler więc będziemy trzymać poziomo, jednak po wycelowaniu go w ekran przejdziemy w tryb FPP. Wówczas tracimy możliwość poruszania się na rzecz operowania celownikiem. Broń zmieniać będziemy za pomocą krzyżaka. W standardowym trybie d-pad posłuży zaś do poruszania się bohaterką oraz widowiskowych "finisherów" na powalonych wcześniej przeciwnikach.

 

Przycisk A służyć będzie natomiast do zmiany Samus w kulę oraz do "ładowania" siły wystrzału w trybie FPP. Przycisk 1 odpowiedzialny będzie za strzelanie i "ładowanie" siły pocisku w trybie standardowym oraz za podkładanie ładunków po zmianie w kulkę. Przycisk 2 to rzecz jasna skok oraz aktywacja efektu dziwnej poświaty, której przeznaczenie nie jest jeszcze znane.

 

Co wy na to? Osobiście jako miłośnik serii wierzę, że w praniu sprawdzi się to dobrze, zwłaszcza mając w pamięci pozytywne doświadczenia z Wario Land. Jednak skłamałbym twierdząc, że jestem zachwycony.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper