Forever Skies może zachwycić? Polacy pokazują next-genową przygodę

News
1620V
Forever Skies może zachwycić? Polacy pokazują next-genową przygodę
Wojciech Gruszczyk | 11.01, 17:01

W 2020 roku pierwszy raz usłyszeliśmy o produkcji, która miała wyznaczyć „nową jakość w polskim gamingu”. Musimy jednak zapomnieć o Project Oxygen, ponieważ właśnie odbyła się pełna prezentacja Forever Skies. Zobaczcie materiały i poznajcie szczegóły gry studia Far From Home.

Wrocławskie studio w zeszłym roku zwiastowało wielką opowieść, a dzisiaj możemy sprawdzić pierwsze materiały z Forever Skies. Far From Home chce zaprezentuje graczom survival-akcji, którego akcja rozgrywa się na zniszczonej Ziemi.

Forever Skies jeszcze w 2022 roku zadebiutuje na Steam, ale na początku twórcy chcą wrzucić pozycję do programu Wczesnego Dostępu, gdzie z pomocą fanów gatunku zostanie zrealizowana wizja deweloperów. Twórcy zamierzają aktywnie wykorzystywać informacje zwrotne od społeczności, by w ostateczności zrealizować wielką produkcję, która trafi na PC oraz konsole aktualnej generacji.

W przygodzie wcielimy się w naukowca, który powraca na Ziemię z kosmosu długo po tym, gdy nasza planeta została doszczętnie zrujnowana wskutek katastrofy ekologicznej. Wydarzenia sprawiają, że na planecie pojawiła się gruba warstwa toksycznego pyłu:

„Skutki tego zdarzenia spowodowały daleko idące zmiany, wypierające ludzkość z ekosystemu ziemskiego. W nowej równowadze biologicznej, planeta jest pokryta grubą warstwą toksycznego pyłu, ponad którym bohater gry unosi się w zaawansowanym technologicznie sterowcu, wyposażonym w laboratorium badawcze, warsztat pracy, szklarnię, spiżarnię i pomieszczenia mieszkalne. Celem gracza jest stworzyć sobie warunki do przetrwania w nieprzyjaznym środowisku, a następnie rozpocząć badania naukowe prowadzące do pozyskania cennych zasobów znajdujących się pod warstwą pyłu. Zostaną one następnie wykorzystane do stworzenia remedium na tajemniczą chorobę trapiącą bohatera i jego najbliższych tam, skąd przybył”.

Forever Skies - koniec świata

Na dobry początek Forever Skies w programie Wczesnego Dostępu zaoferuje wyłącznie grę dla pojedynczego gracza, ale deweloperzy zamierzają opracować kooperację. Po stworzeniu całej zawartości i wyeliminowaniu błędów, odbędzie się oficjalna premiera na PC oraz konsolach.

Tak o projekcie wypowiedział się Andrzej Blumenfeld, prezes spółki i gameplay lead produkcji:

„Ogłoszenie gry ponad rok temu wywołało entuzjastyczne reakcje graczy oraz dziennikarzy. Mam nadzieję, że opublikowany dzisiaj zwiastun pokazuje, na czym polega stworzony przez nas świat i jakiego rodzaju rozgrywkę chcemy w Forever Skies zaproponować. Głęboko wierzę, że uda się zaspokoić oczekiwania graczy, którzy z nadzieją czekają na coś wyjątkowego, w czym będą już niedługo mogli wziąć udział także jako współtwórcy”.

Zachęcamy do zainteresowania się projektem – na Steam możecie wrzucić Forever Skies na listę życzeń. Tak prezentują się kluczowe cechy gry:

  • Zniszczona Ziemia - Gra prezentuję wizję zdewastowanej planety, na której przez setki lat po katastrofie ekologicznej wykształciły się dwa światy: toksyczna warstwa pyłu szczelnie otulająca ziemię, oraz przestworza powyżej.
  • Rozbudowa sterowca - Kluczowym elementem gry jest statek powietrzny, który jest dla gracza środkiem transportu, schronieniem oraz laboratorium. Używając narzędzi i materiałów można go ulepszać, rozbudowywać i dostosowywać do swojej taktyki gry.
  • Badania naukowe i eksperymenty - Zaawansowane laboratorium umożliwia analizowanie znajdowanych przedmiotów, odtwarzanie zapomnianych technologii, oraz opracowanie sposobów produkcji żywności, koniecznych do przetrwania i postępu w rozgrywce.
  • Pozyskiwanie zasobów - Zarówno ponad pyłem jak i poniżej, kryją się pozostałości poprzednich cywilizacji, które są źródłem rozmaitych materiałów. Poddane recyklingowi i przetworzeniu, posłużą do rozbudowy statku i tworzenia potrzebnych narzędzi.

Otwarta walka i unikanie nieprzyjaznych stworzeń - Pod warstwą toksycznego pyłu wykształciły się nowe, groźne formy życia. Gracz będzie musiał starać się je omijać, a gdy to nie będzie możliwe, wchodzić w otwartą, bezpośrednią walkę.

Źródło: Informacja prasowa: wiretapmedia

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych