Na Dying Light 2 poświęcimy aż 500 godzin? Studio tłumaczy, gracze krytykują: „na 100% anuluję mój preorder”

News
4248V
Na Dying Light 2 poświęcimy aż 500 godzin? Studio tłumaczy, gracze krytykują: „na 100% anuluję mój preorder”
Iza Łęcka | 10.01, 12:28

Techland z dumą potwierdził liczbę godzin wymaganych do pełnego ukończenia Dying Light 2, a doniesienia wywołały falę komentarzy wśród graczy. Jak to zazwyczaj bywa, część niezadowolonych odbiorców głośno wyraża swoją niechęć i zdecydowanie informuje o wstrzymaniu zamówień przedpremierowych.

Długie i rozbudowane gry posiadają zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ta druga grupa odbiorców wielokrotnie zwraca uwagę, że deweloperzy, zamiast opracować zwartą, wciągającą historię i ciekawe zadania poboczne, wrzucają do pozycji zapychacze i sztucznie wydłużają czas rozgrywki. W ostatnim czasie wiele negatywnych opinii usłyszeli autorzy Assassin's Creed Valhalla, której ukończenie zajmuje blisko 60 godzin, a w trakcie poznawania fabuły nie możemy mówić o wyrównanym poziomie opowieści.

W weekend Techland potwierdził, że ukończenie wszystkich aktywności z Dying Light 2 zajmie 500 godzin. Zaskakująca wiadomość spotkała się ze sporą krytyką. Deweloperzy szybko odnieśli się do niektórych zarzutów, wskazując, że tak naprawdę wystarczy 70-80 godzin na poznanie wszystkich zadań.

„Fabularne zadania + misje poboczne, jeśli nie spieszysz się, powinny zająć ci około 70-80 godzin”.

Przekaz jednak poszedł w świat i gracze podkreślają swoje niezadowolenie z przyjętej przez deweloperów strategii. W dzisiejszych czasach wielu klientów woli sięgnąć po spójne pozycje, tymczasem pojawiają się komentarze, że mając tak dużo aktywności, trudno jest opracować ciekawą historię.

„Na 100% anuluję moje zamówienie przedpremierowe. Gwarantowane jest 500 godzin kompletnych bzdur. Nie da się zrobić tak długiej gry bez śmiesznej liczby wypełniaczy”.

„Co do cholery? Z tego co wiem, jest to na 100%, ale Jezu, nie mogę sobie wyobrazić, jak długa będzie główna historia.

Gra mnie interesowała, ale teraz wygląda na to, że będzie to jak Assassin's Creed, gdzie fabuła zajęła około 80 godzin. To nie dla mnie, przepraszam”.

„Nie ma piep**onej gry, która mogłaby uzasadnić 500 godzin do [osiągnięcia] 100%, nawet najlepsze produkcje, jakie kiedykolwiek stworzono, nie mogą tyle posiadać, to jest niepokojące jak cholera, Jakość > Ilość”.

„Zajęło mi 60 godzin, aby ukończyć Far Cry 6 prawie w 100% i wydawało mi się, że to idealna długość. Może skróćcie to g*wno, żeby ludzie naprawdę CHCIELI je ukończyć?”.

„Bez urazy, uwielbiałem wasze poprzednie gry, ale to ogromna przeszkoda. Jako ojciec dwójki dzieci nie mam czasu zagłębiać się w tak rozbudowanych pochłaniaczach czasu. Wolę mniej rozwleczone doświadczenie. Długość Dead Island lub Dying Light była idealna. Ukończenie gry zajęło miesiąc.

„To jest dla mnie anty-reklama, nie ma możliwości, aby skupić się na jakości nad ilością, gdy jest TAK dużo treści Jestem pewien, że wielu ludzi to uwielbia i cieszę się z tego powodu, ale wydaje mi się, że to moje osobiste piekło w grach – mnie także nie podobał się desing Skyrimów”.

Źródło: Twitter: DyingLightGame

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych