Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 25.12.2021 10:48
Shadow of the tomb raider
2170V

Shadow of the Tomb Raider miał mieć więcej funkcji - nowy gameplay to pokazuje

Twórcy Shadow of the Tomb Raider przedstawili dwie mechaniki z gry, które finalnie nie zaimplementowano do gameplayu.

Shadow of the Tomb Raider wciąż młode - jeszcze w sierpniu posiadacze gry otrzymali możliwość cieszenia się najnowszą przygodą Lary Croft w 4K i 60 FPS-ach na nowych konsolach Sony i Microsoftu, a teraz Eidos Montreal postanowiło udostępnić, na kanale Tomb Raider, nowy materiał prezentujący funkcje z gry, nad którymi myślano w trakcie developingu.

Twórcy początkowo myśleli nad wdrożeniem do gry maczety, dzięki której zainteresowani mogliby czyścić zalesione tereny. Byłoby to zapewne nawet wymaganą czynnością, aby móc dostać się do ciężko dostępnych miejsc. Możliwe również, że wysoka, niezniszczona trawa spowalniałaby główną bohaterkę. Drugą interesującą funkcją jest spadochron, który - podobnie, jak i wyżej wspomniana maczeta - pomógłby dostać się do niektórych miejsc dużo szybciej. 

Filmik pochodzi z wczesnego etapu rozwoju Shadow of the Tomb Raider, więc nie można powiedzieć, że jest płynny. Jego końcówka pokazuje nawet licznik klatek na sekundę, który utrzymuje się w okolicach 15-20 FPS-ów. Mimo to, warto dowiedzieć się, nad czym jeszcze myślało Eidos Montreal tworząc mechaniki.

Źródło: https://www.dsogaming.com/videotrailer-news/new-shadow-of-the-tomb-raider-video-shows-two-unused-gameplay-mechanics/

Tagi: Eidos Montreal Shadow of the Tomb Raider Square Enix