Wiedźmin na reklamach. Dawid Podsiadło chce zostać łowcą potworów, a Old Spice śpiewa

Netflix chce trafić w gust szerokiej publiki, więc firma nawiązuje ciekawe współprace. Dawid Podsiadło został zaangażowany do jednej z reklam i platforma wykorzystała jego zainteresowanie „Wiedźminem”. Zobaczcie interesujące spoty.
Czy wiedzieliście, że Dawid Podsiadło jest „psychofanem Wiedźmina”? Muzyk wspomina o swojej pasji, pokazuje płotkę, opowiada o eliksirach, a nawet nie ukrywa, że chciałby wystąpić w serialu... Choć jego rola musi być szczególna – dłuższa od jego znajomego Macieja Musiała.
W zupełnie inny sposób do Wiedźmina podeszło Old Spice – w tym wypadku sprawdzicie piosenkę, która również w ciekawy sposób nawiązuje do produkcji stworzonej przez Netflix na podstawie uniwersum Andrzeja Sapkowskiego.




Jak widać platforma SVOD chce w różny sposób promować „Wiedźmina”, by mieć pewność, że opowieść zainteresuje wielu widzów – w końcu ma to być najnowszy hit korporacji. Nie bez powodu firma wydała historię pod koniec 2021 roku.
Jednocześnie Netflix nie daje zapomnieć o następnych projektach z tego IP – już dzisiaj mogliśmy sprawdzić pierwszy zwiastun „Wiedźmin: Rodowód krwi”. Firma pracuje także nad trzecim sezonem „Wiedźmina”, drugą animacją i produkcją dla najmłodszych.