Iza Łęcka Iza Łęcka 15.12.2021 08:10
Hellblade 2 w czasie rzeczywistym
2298V

Hellblade 2 został pokazany „w czasie rzeczywistym, bez sztuczek”. Twórca zaprzecza opiniom

Od czasu ostatniej prezentacji Hellblade 2 mierzy się z negatywnymi opiniami, zgodnie z którymi tytuł „nie może tak wyglądać”. Reżyser udźwiękowienia David García wytłumaczył sporne kwestie, podkreślając, że zaprezentowano czysty gameplay.

Podczas The Game Awards pokazano bardzo efektowny materiał z najnowszej przygody Senuy. W opisie filmu zawarto informację, że mamy do czynienia z fragmentami rozgrywki, jednakże niektórzy gracze wątpią w zapewnienia studia. Część odbiorców zarzuciło Ninja Theory opracowanie fałszywego materiału wideo, którego celem było podkręcenie zainteresowania grą.

Do sprawy odniósł się David García, reżyser udźwiękowienia w Ninja Theory, potwierdzając, że wszystkie zaprezentowane sceny zostały opracowane w czasie rzeczywistym, bez wykorzystania żadnych sztuczek. Właśnie z tego powodu „nie wszystko jest idealne”, jednakże deweloperzy jeszcze nie zakończyli prac nad pozycją.

„Kilka informacji dotyczących dźwięku w naszym zwiastunie z fragmentami rozgrywki: 

-Prawie wszystkie dźwięki 3D wykorzystują Project Acoustics i dźwięk przestrzenny: niesamowite technologie.

-Wszystko w tym demie jest na silniku, w czasie rzeczywistym, bez sztuczek. To jest prawdziwe. W związku z tym nie wszystko jest idealne (jeszcze :D)”

Nawet w tej sytuacji opinia dewelopera została podważona – jeden z graczy nazwał materiał „bzdurą z silnika”:

„Nie w grze, więc nie reprezentuje ostatecznej wersji gry. Dzięki... Chcemy materiału z gry, bez bzdur z silnika”.

García ponownie poinformował, że gameplay został opracowany przez jednego z twórców, który sprawdzał Hellblade 2:

„Został opracowany w grze przez jedną z osób z zespołu”.

Źródło: Twitter: dagadi

Tagi: Microsoft Ninja Theory Senua's Saga: Hellblade II