GTA: The Trilogy wciąż z poważnymi problemami z frameratem na Switch. Porównanie animacji z patchem

Gry
964V
GTA: The Trilogy wciąż z poważnymi problemami z frameratem na Switch. Porównanie animacji z patchem
Bartosz Dawidowski | 25.11.2021, 10:50

Kilka dni temu pojawił się patch 1.02 dla GTA The Trilogy - The Definitive Edition. Wielu posiadaczy Switch miało nadzieję, że aktualizacja poprawi problemy z płynnością animacji w tym wydaniu. Jak jest w rzeczywistości?

Temat postanowił sprawdzić Youtuber Cycu1, który przygotował porównanie GTA The Trilogy - The Definitive Edition w stanie premierowym i z zainstalowaną aktualizacją 1.02 na Switch. Niestety okazuje się, że remastery kultowych odsłon Grand Theft Auto wciąż działają najsłabiej na konsoli Nintendo. Framerate często spada poniżej 25 klatek na sekundę.

Dalsza część tekstu pod wideo

W niektórych scenach sytuacja wygląda nawet tak, jakby Switch oferował gorszą płynność animacji, niż w dniu premiery. Przykładowo w 7 minucie nagrania, podczas przejazdu przez ruchliwe miejsce pod wiaduktem w GTA San Andreas, framerate nurkuje w premierowym wydaniu w okolice 23-24 klatek na sekundę. Z zainstalowanym patchem gra zdaje się generować odrobinę niższy framerate, niż w starszej wersji gry.

Stanowi to oczywiście wielkie rozczarowanie. Wiele osób liczyło na to, że zagra w tak leciwe produkcje na Switch z najwyższym stopniem płynności. Otrzymaliśmy niestety produkcję źle zoptymalizowaną - nie tylko na konsoli Nintendo, ale również na... PS5, gdzie gra ma problem z mikrozacięciami w płynności animacji, nawet w trybie 30 fps.

https://youtu.be/k-ZIbzcHDys
https://youtu.be/h2DxJPJnqj4

Źródło: własne

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper