Deathloop ulepszony na PS5 i PC. Twórcy dbają o oczekiwane funkcje

Gry
1092V
Deathloop ulepszony na PS5 i PC. Twórcy dbają o oczekiwane funkcje
Wojciech Gruszczyk | 14.10.2021, 18:46

Arkane nie zapomniało o swoim ostatnim hicie. Twórcy wrzucili na serwery pierwszą aktualizację do Deathloop, która usprawnia działanie gry na PlayStation 5 i PC. Gracze mogą liczyć na między innymi lepsze działanie kontrolera DualSense na dwóch platformach.

Deathloop zbiera bardzo dobre oceny od dziennikarzy z całego świata, więc ostatnio deweloperzy chwalili się ocenami gry i prezentowali kilka ujęć z produkcji. Gracze nadal nie odkryli wszystkich tajemnic wrzuconych do pozycji przez Arkane, ale zespół nie traci czasu i dzisiaj zadbano o pierwszą aktualizację, która usprawnia działanie produkcji na PlayStation 5 i PC.

Dalsza część tekstu pod wideo

Studio potwierdziło, że gracze na PS5 muszą pobrać około 5GB danych, a na komputerach osobistych aktualizacja zajmuje 11GB. Twórcom udało się poprawić kilka elementów rozgrywki, ruch kamery, zachowanie postaci niezależnych czy też dodano ekran kalibracji HDR na konsoli Sony.

Deathloop otrzymał wsparcie technologii NVIDIA DLSS oraz obsługę wibracji i głośnika w kontrolerze DualSense na PC – w końcu gracze usłyszą rozmowy Colta i Julianny w odpowiedniej jakości. W edycji na PlayStation 5 poprawiono także wydajność i stabilność gry podczas rozgrywki z ray tracingiem.

Tak prezentują się wszystkie zmiany i ulepszenia w Deathloopie:

PLAYSTATION 5

  • Dodaliśmy ekran kalibracji HDR w opcjach interfejsu.
  • Poprawiliśmy wydajność i stabilność gry podczas rozgrywki z włączonym śledzeniem promieni.
  • Ulepszyliśmy wyszukiwanie ścieżek postaci niezależnych oraz ich reakcje na gracza.
  • Dodaliśmy wskaźnik słabej jakości połączenia sieciowego widoczny w prawym górnym rogu ekranu (przypomina prędkościomierz z wykrzyknikiem).
  • Ulepszyliśmy zawartość aktywności PS5 i systemów pomocy gry.
  • Ulepszyliśmy wibracje kontrolera DualSense.
  • Ulepszyliśmy jakość miksowania dźwięków.
  • Naprawiliśmy reakcje laserowych min, wieżyczek i fajerwerków zarówno na postać Colta, jak i Julianny.
  • Usunęliśmy problemy z odblokowaniem trofeów „Ups...” i „Nagi zgon”.
  • Usunęliśmy błąd, przez który postępy Colta mogły zostać zresetowane, nawet jeśli gracz odpowiedział „Nie” w oknie potwierdzenia.
  • Usunęliśmy błąd powodujący nagłą utratę stabilności gry, gdy gracz wcielający się w Juliannę odblokował wyczyn za pomocą amoku.
  • Naprawiliśmy reakcje Aleksisa Dorseya, dzięki czemu wypatrzenie go wśród jego gości stanie się łatwiejsze.
  • Usunęliśmy błąd powodujący problemy ze skrytobójstwami podczas gry Julianną.
  • Akcje Julianny nie będą już odblokowywały trofeów Colta.
  • Gracze wcielający się w Juliannę nie będą już słyszeli radiowych rozmów przeznaczonych wyłącznie dla Colta.
  • Usunęliśmy problem z wychylaniem się (wciśnięcie odpowiednich przycisków nie będzie już czasem ignorowane).

PC

  • Usunęliśmy błędy, przez który podczas ruchu kamery następowały spadki liczby generowanych klatek obrazu.
  • Dodaliśmy wsparcie dla technologii Nvidia DLSS.
  • Dodaliśmy wsparcie dla dźwięku w kontrolerze Sony DualSense.
  • Dodaliśmy wskaźnik słabej jakości połączenia sieciowego widoczny w prawym górnym rogu ekranu (przypomina prędkościomierz z wykrzyknikiem).
  • Poprawiliśmy wydajność i stabilność gry – zwłaszcza podczas rozgrywki z włączonym śledzeniem promieni.
  • Ulepszyliśmy wyszukiwanie ścieżek postaci niezależnych oraz ich reakcje na gracza.
  • Ulepszyliśmy jakość miksowania dźwięków.
  • Naprawiliśmy reakcje laserowych min, wieżyczek i fajerwerków zarówno na postać Colta, jak i Julianny.
  • Usunęliśmy problem z kółkiem myszy. Od teraz przełączanie się między uzbrojeniem za pomocą kółka myszy będzie działało prawidłowo i przestanie powodować upuszczanie broni.
  • Usunęliśmy problemy z odblokowaniem osiągnięć „Ups...” i „Nagi zgon”.
  • Usunęliśmy błąd, przez który postępy Colta mogły zostać zresetowane, nawet jeśli gracz odpowiedział „Nie” w oknie potwierdzenia.
  • Usunęliśmy błąd powodujący nagłą utratę stabilności gry, gdy gracz wcielający się w Juliannę odblokował wyczyn za pomocą amoku.
  • Naprawiliśmy reakcje Aleksisa Dorseya, dzięki czemu wypatrzenie go wśród jego gości stanie się łatwiejsze.
  • Usunęliśmy błąd powodujący problemy ze skrytobójstwami podczas gry Julianną.
  • Akcje Julianny nie będą już odblokowywały osiągnięć Colta.
  • Gracze wcielający się w Juliannę nie będą już słyszeli radiowych rozmów przeznaczonych wyłącznie dla Colta.
  • Usunęliśmy problem z wychylaniem się (wciśnięcie odpowiednich przycisków nie będzie już czasem ignorowane).
Źródło: https://bethesda.net/en/article/5PwYCbups6Rw217NBm46gw/deathloops-game-update-1-now-available

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper