Brak wsparcia dla 2 GamePadów na starcie

Podczas konferencji Nintendo na tegorocznym E3, Reggie poinformował nas o tym, że Wii U wesprze użycie dwóch GamePadów w tym samym czasie, co ostatecznie rozwiało plotki wskazujące na możliwość podłączenia tylko jednego, flagowego kontrolera nowej konsoli Ninny. Żeby nie było za pięknie, opcji tej nie uświadczymy wraz z launchem systemu.
Podczas konferencji Nintendo na tegorocznym E3, Reggie poinformował nas o tym, że Wii U wesprze użycie dwóch GamePadów w tym samym czasie, co ostatecznie rozwiało plotki wskazujące na możliwość podłączenia tylko jednego, flagowego kontrolera nowej konsoli Ninny. Żeby nie było za pięknie, opcji tej nie uświadczymy wraz z launchem systemu.





Żaden z tytułów startowych Wii U nie zaoferuje graczom zabawy na 3 ekranach (TV i 2 GamePady), co przekazał sam Reggie Fils-Aime. Nie wiadomo dokładnie kiedy pojawią się pierwsze szpile, które na to pozwolą, ale ze słów szefa NOA wynika, że raczej nieprędko:
"Minie całkiem sporo czasu od launchu, zanim te growe doświadczenia ujrzą światło dzienne."
Reggie wskzauje na to, iż deweloperzy powinni wpierw nauczyć się wykorzystywać jednego GamePada i dopiero po opanowaniu idei "asymetrycznego gameplayu" myśleć o tworzeniu gier z myślą o dwóch wyposażonych w ekrany dotykowe padach. Nintendo wspaniałomyślnie oferuje twórcom czas na naukę.
Cóż, pozostaje zabawa z zakupem kilku Wii U Pro Controllerów i oczekiwanie na tytuły mogące poszczycić się obsługą dwóch GamePadów.