Bayonetta 3 korzysta garściami ze Scalebound? Nad projektem czuwa główny projektant skasowanej gry

Gry
815V
Bayonetta 3 korzysta garściami ze Scalebound? Nad projektem czuwa główny projektant skasowanej gry
Wojciech Gruszczyk | 24.09.2021, 17:48

PlatinumGames mogło wykorzystać niektóre elementy ze skasowanego Scalebound, by ulepszyć i rozbudować Bayonetta 3. Już teraz pojawiają się pierwsze sugestie dotyczące zaprezentowanej mechaniki, która pierwotnie miała zostać wykorzystana w grze opracowywanej dla Microsoftu.

Pierwszy zwiastun trzeciej Bayonetty rozbudził oczekiwania, jednak możemy mieć pewność, że w następnych miesiącach będziemy często słyszeć o grze. Tytuł będzie bez wątpienia jedną z najważniejszych premier dla Nintendo w 2022 roku, a opublikowany materiał wywołał bardzo ciekawą dyskusję.

Dalsza część tekstu pod wideo

PlatinumGames potwierdziło, że Yusuke Miyata jest reżyserem najnowszej przygody, a wcześniej był on głównym projektantem Scalebound. Twórca jest podobno bardzo utalentowany, co może pozytywnie wpłynąć na pozycję zmierzającą wyłącznie na Nintendo Switcha.

Co jednak ciekawe, w sprawie produkcji wypowiedział się JP Kellams, były pracownik japońskiego studia, który najwidoczniej miał okazję rozwijać grę na zlecenie Microsoftu – jego zdaniem PlatinumGames mogło wykorzystać mechanikę kontrolowania summonów ze Scalebound i wrzucić ją do trzeciej Bayonetty.

Nie jest to nic dziwnego, że deweloperzy czerpią garściami ze swojej pracy, która w dodatku nie została wrzucona na rynek, ale jak wiadomo Scalebound w swoim czasie ekscytował wielu graczy. Tytuł niestety nie trafił na rynek.

Źródło: https://wccftech.com/bayonetta-3-mechaincs-scalebound

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper