Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 04.09.2021 17:30
wrc 10
1153V

WRC 10 na testach płynności. Gra wygląda mizernie, ale trzyma wysoką liczbę FPS

Pierwsze testy WRC 10 utwierdzają w przekonaniu, że produkcja od KT Racing nie wygląda zbyt ładnie, ale za to oferuje sporą ilość klatek na sekundę.

WRC 10: FIA World Rally Championship jest już dostępne od paru dni na rynku. Fani szybkich wozów mogą usiąść w generującym wiele koni mechanicznych Hyundai, Volkswagenie, czy Skodzie i ruszyć na ekstremalne trasy.

Tytuł od KT Racing zadebiutował na komputerach osobistych oraz konsolach PS4, PS5, XONE, XSX|S i NS jednocześnie - większość recenzentów, w tym ja (jeśli nie widzieliście recenzji wyścigówki, zachęcam do kliknięcia w ten link), jest zgodna co do jednego: WRC 10 wygląda mizernie nawet na mocniejszych sprzętach Microsoftu oraz Sony.

Do sieci trafiły pierwsze testy gry, które pokazują, że deweloperzy zadbali o dobrą optymalizację swojej pozycji kosztem niskiej jakości oprawy graficznej. Tytuł w zbalansowanym trybie na PS5 generuje stałe 60 klatek na sekundę, ale nie wygląda przy tym zachęcająco. Z kolei przy trybie graficznym musimy zmierzyć się z 30 FPS-ami, co nie jest miłe w tego typu tytułach. 

Z kolei w przypadku Xboksa Series S, sytuacja wygląda (zgodnie z tym, co napisał autor materiału) następująco:

Tryb zbalansowany: Dynamiczne 1080p przy 60fps;

Tryb płynności: 720/900p przy 120fps;

Tryb jakościowy: 1440p przy 30fps.

Jako bonus potraktujcie test wydajności na karcie graficznej GTX 1060. Mimo swoich lat, stary układ graficzny od Nvidii zapewnia płynną rozgrywkę nawet na średnich ustawieniach przy rozdzielczości Full HD.

Źródło: Youtube

Tagi: fps test KT Racing Nacon WRC 10: FIA World Rally Championship