Twórcy The Last of Us 2 wykorzystali zawartość z inFAMOUS Second Son do stworzenia Seattle

Gry
1177V
Twórcy The Last of Us 2 wykorzystali zawartość z inFAMOUS Second Son do stworzenia Seattle
Wojciech Gruszczyk | 01.09.2021, 20:44

Naughty Dog mogło liczyć na pomoc od innych zespołów PlayStation Studios. Sucker Punch Productions wsparło deweloperów odpowiedzialnych The Last of Us 2 podczas przygotowania największego miasta w grze.

W The Last of Us Part II trafiliśmy do kilku dużych lokacji, ale Seattle to zdecydowanie największy teren, który zapewnił graczom sporo swobodnej eksploracji. Twórcy zdecydowali się na wielką lokację i jak się okazuje – Sucker Punch Productions pomogło w realizacji zadania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Evan Wells podczas rozmowy z Game Informerem potwierdził, że deweloperzy The Last of Us 2 otrzymali „ogromną pomoc” od projektantów Ghost of Tsushimy. Autorzy przygody Ellie skontaktowali się z drugim zespołem z PlayStation Studios, by skorzystać z ich świata.

Przedstawiciel Naughty Dog potwierdził, że jego zespół nie zamierzał wykorzystać jeden do jednego całej przestrzeni z inFamous Second Son, ale mapa pozwoliła im „szybko zarysować środowisko”.

Neil Druckmann wspomniał także o innej ciekawostce – gdy Naughty Dog rozwijało The Last of Us 2 to kontaktowało się z Sucker Punch Production w sprawie mechaniki poruszania się konia. Jak wiadomo w tym samym czasie twórcy opracowywali Ghost of Tsushimę, więc pracownicy obu zespołów PlayStation pomagali sobie w pracach nad grami.

Warto dodać, że we wspomnianym wywiadzie szefowie Naughty Dog poruszyli również temat crunchu.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.

Źródło: https://www.psu.com/news/the-last-of-us-part-2-creator-borrowed-infamous-second-son-assets-to-help-build-seattle/

Komentarze (71)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper