Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 01.09.2021 20:44
The Last of Us 2
977V

Twórcy The Last of Us 2 wykorzystali zawartość z inFAMOUS Second Son do stworzenia Seattle

Naughty Dog mogło liczyć na pomoc od innych zespołów PlayStation Studios. Sucker Punch Productions wsparło deweloperów odpowiedzialnych The Last of Us 2 podczas przygotowania największego miasta w grze.

W The Last of Us Part II trafiliśmy do kilku dużych lokacji, ale Seattle to zdecydowanie największy teren, który zapewnił graczom sporo swobodnej eksploracji. Twórcy zdecydowali się na wielką lokację i jak się okazuje – Sucker Punch Productions pomogło w realizacji zadania.

Evan Wells podczas rozmowy z Game Informerem potwierdził, że deweloperzy The Last of Us 2 otrzymali „ogromną pomoc” od projektantów Ghost of Tsushimy. Autorzy przygody Ellie skontaktowali się z drugim zespołem z PlayStation Studios, by skorzystać z ich świata.

Przedstawiciel Naughty Dog potwierdził, że jego zespół nie zamierzał wykorzystać jeden do jednego całej przestrzeni z inFamous Second Son, ale mapa pozwoliła im „szybko zarysować środowisko”.

Neil Druckmann wspomniał także o innej ciekawostce – gdy Naughty Dog rozwijało The Last of Us 2 to kontaktowało się z Sucker Punch Production w sprawie mechaniki poruszania się konia. Jak wiadomo w tym samym czasie twórcy opracowywali Ghost of Tsushimę, więc pracownicy obu zespołów PlayStation pomagali sobie w pracach nad grami.

Warto dodać, że we wspomnianym wywiadzie szefowie Naughty Dog poruszyli również temat crunchu.

Źródło: https://www.psu.com/news/the-last-of-us-part-2-creator-borrowed-infamous-second-son-assets-to-help-build-seattle/

Tagi: Naughty Dog Sony Interactive Entertainment The Last of Us Part II