Twórcy The Last of Us 2 wykorzystali zawartość z inFAMOUS Second Son do stworzenia Seattle
Naughty Dog mogło liczyć na pomoc od innych zespołów PlayStation Studios. Sucker Punch Productions wsparło deweloperów odpowiedzialnych The Last of Us 2 podczas przygotowania największego miasta w grze.
W The Last of Us Part II trafiliśmy do kilku dużych lokacji, ale Seattle to zdecydowanie największy teren, który zapewnił graczom sporo swobodnej eksploracji. Twórcy zdecydowali się na wielką lokację i jak się okazuje – Sucker Punch Productions pomogło w realizacji zadania.
Evan Wells podczas rozmowy z Game Informerem potwierdził, że deweloperzy The Last of Us 2 otrzymali „ogromną pomoc” od projektantów Ghost of Tsushimy. Autorzy przygody Ellie skontaktowali się z drugim zespołem z PlayStation Studios, by skorzystać z ich świata.
Przedstawiciel Naughty Dog potwierdził, że jego zespół nie zamierzał wykorzystać jeden do jednego całej przestrzeni z inFamous Second Son, ale mapa pozwoliła im „szybko zarysować środowisko”.
Neil Druckmann wspomniał także o innej ciekawostce – gdy Naughty Dog rozwijało The Last of Us 2 to kontaktowało się z Sucker Punch Production w sprawie mechaniki poruszania się konia. Jak wiadomo w tym samym czasie twórcy opracowywali Ghost of Tsushimę, więc pracownicy obu zespołów PlayStation pomagali sobie w pracach nad grami.
Warto dodać, że we wspomnianym wywiadzie szefowie Naughty Dog poruszyli również temat crunchu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part II.