Hideo Kojima o niektórych elementach Death Stranding Director's Cut. Nazwa nie jest „zamysłem twórcy”

Gry
1262V
dfdsfsd #4
Iza Łęcka | 26.08.2021, 11:14

Hideo Kojima nadal nie odpuszcza tytułowi reżyserskiego wydania Death Stranding. Deweloper ponownie wypowiedział się na temat Death Stranding: Director's Cut i wspomniał o głównych założeniach ulepszonego wydania.

Wczoraj Geoff Keighley przedstawił następny materiał z Death Stranding: Director's Cut. Na gamescom Opening Night Live zobaczyliśmy długi gameplay z ulepszonej gry zmierzającej wyłącznie na PS5, natomiast Hideo Kojima po raz kolejny podkreślił, że wskazana nazwa nie do końca odzwierciedla cały projekt i oddaje jego intencje.

Dalsza część tekstu pod wideo

Japończyk już po zapowiedzi rozbudowanej wersji przygody Sama Portera wspominał, że nie jest przekonany do tytułu, co ponownie podkreślił, mówiąc, że nie mamy do czynienia z prawdziwym reżyserskim wydaniem.

Mierząc się z zadaniem stworzenia nowej wersji gry zespół Kojima Productions wykorzystał informacje o zachowaniach graczy i wyniki kwestiunariuszy, a głównym celem było zwiększenie zainteresowania oraz dotarcie do jak największej liczby odbiorców.

Na ostatnim materiale zobaczyliśmy szereg elementów, które mogą sprawić, że rozgrywka w Death Stranding będzie przyjemniejsza i na dłużej przyciągnie graczy do konsoli. Deweloper zdradza, że nowy sprzęt, funkcje czy konstrukcje ułatwią dostarczanie paczek, a dodatkowe atrakcje jak wyścigi czy aktywność na strzelnicy zapowiadają się obiecująco.

Źródło: Twitter: HIDEO_KOJIMA_EN

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper