Twórca Cyberpunka 2077 szczerze: „wielu z nas było rozczarowanych grą”. Studio nadal chce naprawiać Night City

Gry
5231V
Twórca Cyberpunka 2077 szczerze: „wielu z nas było rozczarowanych grą”. Studio nadal chce naprawiać Night City
Wojciech Gruszczyk | 18.08.2021, 12:11

Już wkrótce na wszystkich platformach pojawi się aktualizacja 1.3 do Cyberpunka 2077. Największy patch w historii gry nie zakończy prac nad projektem i gracze mogą oczekiwać nadejścia kolejnych łatek, które doprowadzą pozycję do oczekiwanego stanu. Twórcy nie ukrywają jednak, że premiera gry nawet dla nich była rozczarowaniem.

Cyberpunk 2077 zostanie wkrótce rozbudowany, ale jednocześnie gracze mogą liczyć na poprawę wielu elementów produkcji. Nie oznacza to jednak, że deweloperzy mogą już wyłącznie skupić się na kolejnych dodatkach. Miles Tost, starszy projektant poziomów, potwierdził ważny szczegół – CD Projekt RED nadal nie zakończyło naprawy gry:

Dalsza część tekstu pod wideo

„Pod względem łatek również nie skończyliśmy. To jest jakby jeszcze jeden krok w kierunku doprowadzenia gry do punktu, w którym wszyscy chcemy, aby była. Słyszymy wasze opinie, czytamy wszystkie wiadomości, te dobre i te złe, i w tej kwestii, każdy kto zamieszcza miłe i pozytywne wiadomości... bardzo, bardzo, bardzo wam dziękujemy. One tak bardzo pomagają”.

W sprawie trudnego początku Cyberpunka 2077 wypowiedział się również Patrick Mills, starszy projektant zadań, który potwierdził, że nawet deweloperzy liczyli na inny start produkcji:

„To jest szczere. To z głębi serca. Wiem, że wielu ludzi było zawiedzionych tą produkcją. Naprawdę. Wielu z nas było rozczarowanych tą grą i naprawdę doceniam tych z was, którzy z nami zostali, którzy wierzą w ten projekt, wierzą w tę grę, wierzą w ten świat”.

Miles Tost podczas omawiania aktualnego stanu Cyberpunka 2077 potwierdził również, że bardzo trudno jest naprawić grę, która została wydana. To jego zdaniem „operacja na otwartym sercu”, ponieważ gdy deweloper ruszy jeden element, to następnie może okazać się, że kolejny przestaje działać.

Starszy projektant poziomów wyjaśnił, że opracowanie patchów do tak dużych i rozbudowanych gier jest niczym „przekręcanie zębatek” – niby w jednym miejscu wszystko będzie odpowiednio reagować, to jednak w następnym mogą pojawić się poważne problemy.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: https://www.psu.com/news/cd-projekt-red-people-dont-seem-to-be-aware-how-difficult-it-is-to-create-patches-for-a-game-already-launched/ https://www.tweaktown.com/news/81169/cyberpunk-2077-dev-lot-of-us-were-disappointed-in-the-game-too/index.html https://www.pcgamesn.com/cyberpunk-2077/1-3-patch-notes

Komentarze (105)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper