Diablo 2 Resurrected bez obiecanej funkcji. Twórcy chcą dbać o „bezpieczeństwo graczy”

Gry
3034V
Diablo 2 Resurrected bez obiecanej funkcji. Twórcy chcą dbać o „bezpieczeństwo graczy”
Wojciech Gruszczyk | 11.08.2021, 17:17

Jeszcze przed startem pierwszej bety Diablo 2 Resurrected straciło jedną z wcześniej zapowiedzianych funkcji. Gracze nie będą mogli skorzystać z wsparcia TCP/IP – autorzy potwierdzili szczegóły.

Wczoraj Blizzard potwierdził szczegóły testów Diablo 2 Resurrected. Gracze mogą zagrać w produkcję już w najbliższy weekend, ale dopiero w przyszłym tygodniu odbędzie się otwarta beta. Mimo wszystko możemy mieć pewność, że każdy zainteresowany sprawdzi grę przed wrześniową premierą.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gdy Diablo 2 Resurrected został zapowiedziany na początku roku, to Blizzard informował, że gra będzie dostępna z pełnym wsparciem TCP/IP, ale w międzyczasie zmieniono plany. Twórcy potwierdzili, że opcja nie będzie dostępna podczas bety i w pełnej wersji pozycji:

„Czy we wczesnym dostępie i otwartych beta-testach dostępne będzie wsparcie TCP/IP?

Nie, wsparcie TCP/IP nie będzie dostępne ani w nadchodzącej becie, ani w ostatecznej wersji gry. Po dokładnym przemyśleniu uznaliśmy, że nie będziemy już udostępniać tej opcji, ponieważ uznaliśmy, że stanowi ona potencjalne zagrożenie, a zależy nam na bezpieczeństwie graczy.”

Decyzja jest zaskakująca, ponieważ jak wiadomo TCP/IP pozwala graczom omijać dedyki oferowane przez wydawcę i łączyć się ze sobą bezpośrednio. Była to dobra propozycja dla entuzjastów LAN-ów, ponieważ zainteresowani nie musieliby łączyć się z siecią Blizzarda, by móc cieszyć się grą.

Źródło: https://www.forbes.com/sites/paultassi/2021/08/11/diablo-2-resurrected-quietly-removes-a-promised-feature-ahead-of-the-open-beta/?sh=61661df93071

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper